Ja hem tornat de vacances, i, per tant, toca (en cap cas per obligació, sinó per devoció) reprendre les meves activitats blocaires...que he trobat molt a faltar!!! Haig de treure profit de tots els ingredients que he recopilat d'aquí i d'allà, i donar una mica d'ús a la nova càmara!!! Espero que, a tots vosaltres, també us hagi provat l'estiu!!! En tot cas, per encarar la nova temporada amb força i molta dolçor, aquí us deixo aquest arròs amb llet d'ametlla, que, a més de sa, i de sabor original, és deliciós!
INGREDIENTS (per a 5-6 racions)
1 litre de llet d'ametlles
125 grams d'arròs
3 cullerades de sucre moreno
1 culleradeta de canyella en pols
1 nou de mantega
ametlles torrades i una mica més de canyella per decorar
| Aquesta és la llet (o millor dit preparat) que he fet servir, i que m'ha donat molt bon resultat! |
PREPARACIÓ
Posem la llet d'ametlla a bullir. Quan estigui a punt de bullir afegim el sucre i la canyella i remenem fins que tot estigui dissolt.
Quan arrenqui el bull, aboquem l'arròs.
Remenem uns 18-20 minuts, o fins que l'arròs estigui cuit (no us passeu, que si no us quedarà massa pastós).
Aparteu del foc, afegiu la mantega, i remeneu fins que quedi integrada.
Repartiu-lo en recipients individuals i deixeu-lo refredar, primer a temperatura ambient i després a la nevera fins al moment de servir.
Just abans de servir, empolsineu amb una mica més de canyella en pols, i engalaneu amb unes ametlles torrades pelades.
Ja veureu com, en servir-lo...els recipients aviat quedaran així!!!
Que vagi de gust!