S'acosta Cap d'Any, la nit de fer sopars per excel·lència...i, normalment, sopars molt de "pica-pica". Aquesta és una bona proposta per l'ocasió. És rapidíssima, molt nadalenca, i molt saborosa, i, a més que segur agradarà als comensals, també engalanarà la taula d'allò més!
INGREDIENTS
Una placa de pasta de full
3 o 4 cullerades de sobrassada
ou batut per pintar
PREPARACIÓ
Esteneu la placa de pasta de full, i trieu un tallador d'estrella petitó.
Amb el tallador, aneu tallant estrelletes.
Les disposeu totes damunt una safata folrada de paper de forn.
Pinteu les estrelletes amb ou batut.
I unteu el centre de l'estrelleta amb un pessic de sobrassada.
Enforneu a 180 graus, opció rebosteria (dalt, baix i ventilador) durant uns 6-7 minuts. Un cop cuites deixeu refredar uns minuts.
Són tan cruixents i gustoses!!!
Que vagi de gust!









