Aquesta setmana va de brownies...Ho reconec...em fan perdre el cap...Per això, quan es va acabar el "brownie de pot", vaig decidir a fer-ne un altre, una versió d'una recepta de l'Alma Obregón, desvetllada en el llibre "Objetivo: Tarta perfecta", amb uns cacauets garrapinyats als que també fàcilment em faria addicta... A veure què us sembla...
160 grams de mantega
250 grams de gotes de xocolata
160 grams de sucre blanc
140 grams de sucre moreno
3 ous
120 grams de farina
100 grams de trossets de xocolata blanca
1 culleradeta de vainilla bourbon en pasta
un grapat de cacauets garrapinyats
Galet de vainilla i sprinkles per acompanyar
PREPARACIÓ
Fonem molt a poc a poc, amb l'ajuda del microones, la mantega i la xocolata.
La deixem refredar a temperatura ambient.
Per altre costat, batem els ous, la vainilla, i els sucres, fins obtenir una barreja cremosa i blanquinosa.
Afegim la xocolata i la mantega, també lentament, a la barreja dels ous i el sucre, sense deixar de batre.
És el torn de la farina, tamisada, que integrarem, amb l'ajuda del batedor manual, i moviments de baix i dalt.
Tot seguit, aboqueu els trossets de xocolata blanca, i els cacauets garrapinyats (guardeu-ne uns quants per repartir-los per sobre).
![]() |
| Aquests són els que vaig fer servir jo...d'allò més xic i bons, i adquirits, com no podia ser d'altra manera, al LIDL |
Quan tinguem tots aquests ensopecs incorporats, ho aboquem en el motlle, prèviament untat amb mantega o spray antiadherent.
Repartiu per sobre els cacauets garrapinyats reservats, perquè així es veuran un cop cuit el brownie.
Ja el podeu enfornar, a 180 graus, en opció rebosteria (dalt, baix i ventilador), durant 40 minuts. Us haurà quedat bé si obteniu un interior humit i una crosta brillant.
Deixeu refredar una mica dins el motlle, i llavors el traslladeu a una reixa, i deixeu refredar completament.
Ja veureu com necessàriament repetireu! Que vagi de gust!











































