Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris DONUTS DE CARBASSA. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris DONUTS DE CARBASSA. Mostrar tots els missatges

dissabte, 26 de setembre de 2015

DONUTS DE CARBASSA....JA HA ARRIBAT LA TARDOR!!!

Ja ha arribat la tardor, i, amb ella, alguns fruits de la terra deliciosos com les carbasses!!! M'encanta la carbassa, i més en dolç que en salat, així que, en aquesta època, mai falta un tupper de puré de carbassa a la meva nevera! I amb la primera producció de puré de la temporada he preparat aquests donuts, que són, com diuen les més joves de casa, una passada!!!



INGREDIENTS (per uns 20 donuts)
100 ml d'oli de girasol
2 ous
350 grams de puré de carbassa
300 grams de sucre llustre
225 grams de farina
1 culleradeta de canyella
1/2 culleradeta de gingebre
1 i 1/2 culleradetes de llevat químic tipus Royal
un pessic de sal
sucre llustre i canyella per ensucrar

PREPARACIÓ
Barregem bé els ous i el puré de carbassa.


Hi afegim l'oli, i acabem de barrejar fins que tot els líquids quedin ben integrats.



A part, tamisem el sucre, la farina, el llevat, la canyella, el gingebre i la sal.


Anem incorporant la farina, en els líquids, a poc a poc, i sense deixar de batre.


Quan tinguem la massa llesta, la deixem reposar 30 minuts a la nevera. Això és important per tal d'aconseguir una bona forma de donut.


Omplim el motlle de donuts, prèviament ruixat amb spray antiadherent, i enfornem, a 170 graus, opció rebosteria (escalfor a dalt, a baix i ventilador), durant uns 13-15 minuts, o fins que veieu que estiguin cuits.


Desenforneu, desemmotlleu i deixeu refredar damunt una reixa.



I només us quedarà empolsinar amb una barreja de sucre llustre i canyella!!!


I a degustar-los!!!


Que vagi de gust!