Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris NORDIC WARE. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris NORDIC WARE. Mostrar tots els missatges

dimecres, 9 de novembre de 2016

BUNDT CAKE DE MANDARINA I CACAU AL TOC DE ROM!

Amb aquest bundt cake de mandarina i cacau al toc de rom, participo en el concurso que, en motiu del National Bundt Cake 2016 organitza I love Bundt Cakes i Lecuine, en la categoria de bundt cakes innovadors, sobretot per la presentació, que ha sigut obra conjunta amb la Tisge, la peque de casa, i perquè està fet amb les fantàstiques mandarines de Borriana, que ens tenen encisats!  A més, ha sigut l'excusa perfecte per estrenar el motlle "crown", el del 70è aniversari de la Nordic Ware. Espero que hi hagi sort!


INGREDIENTS
Per la base
230 grams de  mantega
400 grams de sucre llustre
6 ous
1 culleradeta de pasta de vainilla bourbon
120 ml de suc de mandarina
300 grams de farina
60 grams de cacau
1 culleradeta de bicarbonat
1 pessic de sal
2 iogurts (un normal i un de llimona)
un bon raig de rom
Pel glacejat
sucre llustre
unes cullerades de suc de mandarina
colorant taronja
sprinkles i mandarines per decorar

PREPARACIÓ
Batem molt i molt bé el sucre llustre i la mantega, fins obtenir una barreja cremosa i blanquinosa.



Hi afegim els ous un a un, mentre continuem barrejant.


Llavors és el torn de la pasta de vainilla bourbon....


...el rom...


...i el suc de les mandarines.



En acabat, hi afegim, a tongades la farina (prèviament barrejada amb el cacau, el bicarbonat i el pessic de sal i tamisada), i els iogurts.



La cosa ha de quedar més o menys així.


Ara és l'hora d'escollir el motlle. Ja us he avançat que he estrenat el crown: més que preciós!




El ruixeu bé amb spray antiadherent...


...i l'ompliu.


Enforneu, a 180 graus, en opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador), durant uns 60 minuts. Si veieu que se us crema molt de la part superior, tapeu els darrers minuts amb paper d'alumini.


Un cop cuit, desenfornem i deixem refredar dins el motlle uns 10 minuts. Passat aquest temps, només us queda desemmotllar (fàcil si heu engrassat bé el motlle), i acabar de deixar de refredar totalment damunt una reixeta.


Mentrestant, prepareu el glacejat amb sucre llustre, suc de mandarina i colorant.





Repartiu el glacejat per sobre el bundt, i decoreu amb sprinkles.


I només resta decorar molt generosament amb moooolts grills de mandarina...si són de Borriana com aquestes, millor que millor!




Que vagi de gust!

dissabte, 10 d’octubre de 2015

BUNDT CAKE DE LLIMONA I LLAVORS DE ROSELLA...PER ESTRENAR UN MOTLLE PRECIÓS!

Fa dies que tenia un motlle Nordic Ware preciós per estrenar (bé, en tinc més d'un però tot arribarà...), i la cosa no podia esperar més! Avui, que era el cumple d'una de les peques, hi havia de preparar postres per una colla, m'he decidit a estrenar-lo...Oi que és preciós? Jo me'n vaig enamorar des de que el vaig veure a través de la xarxa a l'Olga, del fantàstic bloc "La cuina de l'Olga", i diríem que, veient el resultat que dóna en directe, encara m'ha "encandilat" més!!! Per cert, la recepta, és un clàssic deliciós, i l'he treta de Canal Cocina, encara que hi he fet algunes variacions! A veure què us sembla!!!


INGREDIENTS
250 ml d'oli de girasol
500 grams de sucre blanc
6 ous
500 grams de farina
1 culleradeta de bicarbonat 
2 cullerades de pasta de llimona
el suc d'una llimona
250 ml de llet sencera fresca
2 cullerades de llavors de rosella
sucre llustre per decorar

PREPARACIÓ
En primer lloc barregem la llet fresca i el suc d'una llimona, per prearar una buttermilk casolana. Deixem reposar uns 10 minuts.


En el bol de la KA, batem l'oli i el sucre.


Hi afegim els ous, un a un, fins que quedi una massa homogènia.


I toca el torn de la pasta de llimona.



Un cop tot integrat, hi afegim a tongades, la farina (prèviament barrejada amb el llevat i el bicarbonat), i la buttermilk casolana, tot remenant, manualment, amb un batedor.




Per acabar, aboqueu les llavors de rosella...en aquest cas, unes que vaig comprar a Txèquia, molt i molt bé de preu...perquè allà són molt més populars!




Un cop ben repartides les llavors, aboquem la massa dins el motlle, prèviamnet ben ruixat amb spray antiadherent.


I al forn, a 180 graus, opció rebosteria (dalt, baix i ventilador), durant uns 45-50 minuts (punxeu-lo per veure si està cuit del tot). Si veieu que se us torra molt, tapeu la darrera estona amb paper d'alumini. Un cop cuit, traieu del forn, deixeu refredar dins el motlle durant 10 minuts, i tot seguit desemmotlleu i acabeu de deixar refredar damunt una reixa.


Abans de servir, empolsineu generosament amb sucre llustre.



Que vagi de gust!