Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris RED VELVET. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris RED VELVET. Mostrar tots els missatges

dissabte, 13 d’octubre de 2018

RED VELVET BUNDT CAKE

Aquest red velvet bundt cake és espectacular per dins i per fora....i amb un gust a xocolata intens que no us deixarà indiferents! La recepta, com no podia ser d'altra manera, de la reina dels bundts: la Bea Roque! I a més, comprovareu que no és gens complicat de preparar. Atreviu-vos!


INGREDIENTS (per un motlle de bundt dels petits, 18 cm)
240 md d'oli d'oliva 0,4 graus
250 grams de sucre blanc
2 ous grossos
350 grams de farina de blat
1 cullerada d'aroma de vainilla
un pessic de sal
1 culleradeta de bicarbonat sòdic
40 grams de cacau en pols
250 ml de buttermilk
1 culleradeta de vinagre de poma
colorant vermell
sucre llustre, un rajolí d'aigua i sprinkles vermells per decorar

PREPARACIÓ
Batem durant un minut, a velocitat mitjana, l'oli, el buttermilk, els ous, el colorant vermell i la vainilla. Respecte el buttermilk, si no el compreu en format comercial (en venen al LIDL per exemple), el podeu preparar amb llet i el suc de mitja llimona, i deixant reposar aquesta barreja, sense remenar, durant uns 10-15 minuts.


En un altre bol, ajunteu els ingredients secs (la farina, el sucre, la sal, el bicarbonat sòdic i el cacau en pols), i els tamiseu.


Aboqueu els ingredients sòlids dins els líquids, en tres tongades, remenant el just, i a velocitat baixa, per tal que tot quedi integrat.


Us ha de quedar més o menys així.


Veieu com és molt fàcil? Ja teniu la massa llesta. Només us queda ruixar bé el motlle amb spray antiadherent (i repartir-lo bé per tots els raconets del motlle amb un pinzell) i abocar-hi la massa.


Enforneu a 175 graus, en opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador), durant uns 45 minuts (sabreu que està cuit perquè, en punxar-lo, l'estri ha de sortir net). Llavors el traieu del forn, el deixeu refredar dins el motlle durant uns 10 minuts, i finalment el desemmotlleu i el deixeu acabar de refredar damunt una reixa.


La decoració també és molt senzilla. Feu glaça amb sucre llustre i un rajolí d'aigua. Afegiu l'aigua molt a poc a poc, per controlar la densitat, que ha de quedar com de iogurt grec. Llavors aboqueu per sobre el pastís, i abans que s'assequi i repartiu pel damunt els sprinkles vermells.



Ja veueu que requetebonic per fora, i que boníssim per dins!


Que vagi de gust!

dilluns, 3 d’agost de 2015

DONUTS RED VELVET GLACEJATS

L'altre dia vaig rebre una caixa plena d'estris rebosteres, de Maria Lunarillos: el regal de cumple de ma germana. Entre totes les relíquies que contenia, hi havia un motlle metàl.lic de donuts...així que avui, abans d'anar a fer una llarga caminada, i per agafar forces, n'he preparat uns de red velvet. La recepta de la massa és de l'Alma Obregón, encara que jo els he fet un glacejat amb sucre llustre i llimona, mentre que ella va emprar una cobertura amb formatge. Són hipermegabons, i no són difícils...o sigui que qualsevol tarda de vacances, us hi podeu posar, i segur que us surten genials!



INGREDIENTS
Per la massa (per a 10 donuts)
115 ml de llet
1 culleradeta de llimona
50 ml d'oli de girasol
150 grams de sucre blanc
1 ou
1 cullerada de cacau
160 grams de farina
1 cullerada de vinagre de poma
1/2 culleradeta de bicarbonat
1 culleradeta de pasta de vainilla bourbon
colorant vermell

Pel glacejat
sucre llustre
suc de llimona
sprinkles vermells i blancs

PREPARACIÓ
Comencem preparant el buttermilk, barrejant la llet i la llimona, i deixant reposar la barreja durant uns cinc o set minuts.


Mentrestant, batem l'ou, el sucre i l'oli, fins que tot estigui ben integrat.


Hi aboquem la farina (prèviament barrejada amb el cacau i tamisada), i la buttermilk (després del repòs), a tongades, i batem una mica més, fins obtenir una massa homogènia.



Ja a mà, hi incorporem el vinagre, en plena efervescència, un cop barrejat amb el bicarbonat...


...i també la pasta de vainilla i el colorant.


Us ha de quedar una massa, força líquida i molt vermellosa, com aquesta.


Amb aquesta massa, omplim el motlle, prèviament ruixat amb spray antiadherent, procurant no anar massa més enllà de la meitat.


Enfornem, en opció rebosteria (dalt, baix i ventilador), durant uns 12-14 minuts.


I, un cop cuits, desenforneu, desemmotlleu i deixeu refredar damunt una reixa.


Mentre es refreda, preparem la glaça, barrejant sucre llustre i suc de llimona fins obtenir una textura líquida però densa...haureu de fer-ho una mica a ull!


Suqueu els donuts a la glaça...


...i abans que s'assequi la glaça, els decoreu amb sprinkles de color vermell i blanc.


Ja veureu que són irresistibles, a la vista i al paladar!


Que vagi de gust!