Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris RED VELVET BUNDT CAKE. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris RED VELVET BUNDT CAKE. Mostrar tots els missatges

dissabte, 13 d’octubre de 2018

RED VELVET BUNDT CAKE

Aquest red velvet bundt cake és espectacular per dins i per fora....i amb un gust a xocolata intens que no us deixarà indiferents! La recepta, com no podia ser d'altra manera, de la reina dels bundts: la Bea Roque! I a més, comprovareu que no és gens complicat de preparar. Atreviu-vos!


INGREDIENTS (per un motlle de bundt dels petits, 18 cm)
240 md d'oli d'oliva 0,4 graus
250 grams de sucre blanc
2 ous grossos
350 grams de farina de blat
1 cullerada d'aroma de vainilla
un pessic de sal
1 culleradeta de bicarbonat sòdic
40 grams de cacau en pols
250 ml de buttermilk
1 culleradeta de vinagre de poma
colorant vermell
sucre llustre, un rajolí d'aigua i sprinkles vermells per decorar

PREPARACIÓ
Batem durant un minut, a velocitat mitjana, l'oli, el buttermilk, els ous, el colorant vermell i la vainilla. Respecte el buttermilk, si no el compreu en format comercial (en venen al LIDL per exemple), el podeu preparar amb llet i el suc de mitja llimona, i deixant reposar aquesta barreja, sense remenar, durant uns 10-15 minuts.


En un altre bol, ajunteu els ingredients secs (la farina, el sucre, la sal, el bicarbonat sòdic i el cacau en pols), i els tamiseu.


Aboqueu els ingredients sòlids dins els líquids, en tres tongades, remenant el just, i a velocitat baixa, per tal que tot quedi integrat.


Us ha de quedar més o menys així.


Veieu com és molt fàcil? Ja teniu la massa llesta. Només us queda ruixar bé el motlle amb spray antiadherent (i repartir-lo bé per tots els raconets del motlle amb un pinzell) i abocar-hi la massa.


Enforneu a 175 graus, en opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador), durant uns 45 minuts (sabreu que està cuit perquè, en punxar-lo, l'estri ha de sortir net). Llavors el traieu del forn, el deixeu refredar dins el motlle durant uns 10 minuts, i finalment el desemmotlleu i el deixeu acabar de refredar damunt una reixa.


La decoració també és molt senzilla. Feu glaça amb sucre llustre i un rajolí d'aigua. Afegiu l'aigua molt a poc a poc, per controlar la densitat, que ha de quedar com de iogurt grec. Llavors aboqueu per sobre el pastís, i abans que s'assequi i repartiu pel damunt els sprinkles vermells.



Ja veueu que requetebonic per fora, i que boníssim per dins!


Que vagi de gust!