Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris ROTLLES DE NUTELLA. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris ROTLLES DE NUTELLA. Mostrar tots els missatges

divendres, 17 de juliol de 2015

NUTELLA ROLLS

Que la nutella és una de les meves perdicions...ja ho sabeu fa temps...Així que no us sorprendrà que hagi desafiat el termòmetre (que a Girona, aquests dies, s'entesta en arribar als 40 graus fàcilment) i obrir el forn per preparar aquestes meravelles...que van desaparèixer just després de refredar-se (i no del tot)!!! Per fer-los vaig fer servir la farina francesa per brioix Francine, que és una passada...o sigui que si aquest estiu aneu per França...no dubteu a carregar-ne (quines ganes que algun importador es deicideixi a portar-les a les nostres botigues!!!!) A veure què us sembla!



INGREDIENTS (Per dos motlles rodons de 24 cm de diàmetre aprox.)
700 grams de farina per brioix Francine
350 ml de llet tèbia
2 culleradetes de sal
4 cullerades generoses de sucre blanc
150 grams de mantega
2 ous
1 sobre de llevat de flequer (mireu per quanta farian és, si és per 500 grams, poseu-ne 2)
Nutella "per un tubo"
una mica més de llet per pintar els brioxos

Aquesta farina és genial!!!

PREPARACIÓ
En un bol disposem la farina, el sucre i la sal.


Barregem el llevat amb la llet tèbia.


Aboquem la llet i el llevat i l'ou al bol dels ingredients secs.


Comencem a amassar amb l'accessori ganxo de la KA, i hi anem afegint la mantega tallada a trossets.


Amassem durant uns 12-15 minuts fins obtenir una massa elàstica i que no s'enganxi.


Posem la massa en un bol, la tapem i la deixem llevar una hora i mitja aproximadament.




Un cop doblada, l'estirem amb l'ajuda d'un corró...


...i la ben untem amb nutella!!! Moolta nutella!!!



Enrotllem la placa sobre si mateixa...


...i la tallem a bocins.


Posem els bocins dins els motlles, que haureu untat amb mantega. Deixeu espai entre els bocins, perquè han de tornar a llevar.


Tapeu amb film i deixeu que tornin a llevar...ja veureu com ompliran tot el motlle...



Un cop hagin doblat el seu volum (aproximadament una hora més), pinteu amb llet i cap al forn, opció rebosteria, a 180 graus, durant uns 20 minuts, o fins que estiguin ben inflats i daurats.


En acabat...tindreu aquesta meravella per berenar!!!




Que vagi de gust!