Aquesta setmana no he tingut massa temps per cuinar, així que m'he dedicat a fer experiments amb la iogurtera...que fa poc he redescobert, i que es pot dir que va tota sola...Abans d'anar dormir l'omplo, l'engego, i l'endemà al matí, ja estan llestos!!! I de tots els que he preparat (perquè hem anat quasi a "iogurterada" diària) aquest que us ensenyo avui és el que més m'ha entusiasmat: el iogurt d'speculoos!!! Mare de Déu Senyor...acompanyat d'unes galetes speculoos és la cosa més deliciosa del món!!! Si teniu una iogurtera abandonada per casa...desenterreu-la ja i prepareu-los...ja veureu quina cosa més bona!!!
INGREDIENTS (Per 6 iogurts)
600 ml de llet
2 cullerades (o 1 molt generosa) de crema d'speculoos
1 iogurt natural
![]() |
| Aquesta és la crema que faig servir, i que normalment compro a França...tenir-ne una al rebost és imprescindible! |
PREPARACIÓ
En primer lloc, agafem una petita part de la llet, l'escalfem una mica, i hi barregem la crema d'speculoos.
Barregem bé fins que quedi dissolta.
Afegim aquesta barreja a la resta de la llet i barregem.
Tot seguit hi aboquem el iogurt.
Batem bé fins que quedi tot ben integrat.
Omplim els vasets de la iogurtera fins a la marca...
....tapem...
...i programem. En el cas de la multi delices, que és la meva iogurtera, és el programa 1 i 8 hores.
Passades les 8 hores, només queda deixar-los refredar una mica, tapar-los, i a la nevera!
Ja veureu que, sobretot entre els fanàtics de les speculoos com jo, tindran èxit assegurat...
Que vagi de gust!




















































