Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris XOCOLATA AMB AMETLLES. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris XOCOLATA AMB AMETLLES. Mostrar tots els missatges

dimarts, 25 de novembre de 2014

COCA DE CARBASSA, CACAU I AMETLLES...LA COCA DE XOCOLATA DEFINITIVA

Si senyor! Avui, fent un invent amb el que corria per la nevera i el rebost, he trobat el que a partir d'ara anomenaré la coca de xocolata definitiva...Com n'està de bona, gustosa i esponjosa, i no us enganyo si us dic que l'he tingut feta en 35 minuts...el temps que preparava el sopar per la colla!!! O sigui que la podeu preparar, per qualsevol ocasió, en un tres i no res!!!



INGREDIENTS
250 grams de puré de carbassa
200 grams de sucre moreno
200 grams de farina
una culleradeta de llevat químic tipus Royal
una culleradeta de bicarbonat
un sobre de sucre de vainilla
2 cullerades generoses de cacau pur en pols
3 ous
50 grams d'oli de girasol
9 preses de xocolata negre amb ametlles senceres

PREPARACIÓ
Batem, amb la KA equipada amb l'accessori pala, el puré de carbassa i el sucre moreno fins obtenir una massa (força líquida), homogènia.


Afegim els ous i l'oli i continuem batent.



Llavors incorporem, amb l'ajuda d'un batedor manual, els ingredients sòlids (farina, cacau, llevat, bicarbonat i sucre de vainilla), prèviament tamisats.




Quan tenim una massa homogènia, l'aboquem en un motlle rodó (d'aprox. 24 cm de diàmetre), ruixat amb un spray antiadherent.


I pel damunt hi repartim la xocolata negra amb ametlles senceres (jo he fet servir aquesta del Bonpreu), prèviament tallada a trossets. Tant se val si són irregulars però han de ser ben petits.




Només us queda enfornar, a 180 graus, opció rebosteria (dalt, baix i ventilador), durants uns 25 minuts. Sabre si és cuita punxant-la amb un ganivet. Si surt net ja està llesta!


Un cop cuita, desenforneu i deixeu refredar, primer una mica dins el motlle i després damunt una reixa.


I mireu amb quina presència que us quedarà!!!


I l'interior és més que amorós!!!


Amb un sol tall segur que no en teniu prou!


Que vagi de gust!