Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris BATUTS. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris BATUTS. Mostrar tots els missatges

diumenge, 11 d’agost de 2019

BATUT DE DOLÇ DE LLET

Aquesta batut, fet amb gelat casolà, és només una excusa per estrenar la meva última adquisició innovadora: les "canyetes" comestibles! Un gran i ecològic invent! Encara són una mica cares i difícils de trobar, però la idea és bona i si triomfa, que pel bé del planeta espero que si, segur que milloraran de preu i seran més assequibles! De moment n'hi ha de maduixa, llima, poma i canyella...m'agraden totes!


INGREDIENTS
2-3 boles de gelat casolà de dolç de llet
1 got de llet semidesnatada ben freda
nata muntada i cacau per decorar
una canyeta comestible amb gust a canyella

Aquestes són les canyetes comestibles de les que us parlava...

Espero que ben aviat sigui una opció que tothom tingui present!

PREPARACIÓ
Necessitem un bon gelat casolà de dolç de llet. En aquest cas, jo he fet servir el de dolç de llet i xocolata que vaig preparar l'altre dia. Podeu trobar la recepta clickant a aquí.



Posem les boles de gelat i la llet a la batedora de got, i batem enèrgicament.


Col.loquem en un got el batut, i decorem amb nata i cacau en pols.


I preneu-vos aquesta delícia tot xarrupant amb una "canyeta" que després també us podreu cruspir!


Que vagi de gust!

dilluns, 17 de juliol de 2017

COCONUT AND COCOA MILSHAKE...O BATUT DE COCO I CACAU...UNA GRAN MANERA D'APAIVAGAR LA CALOR D'AQUESTS DIES!!!

Aquest batut, facilíssim de preparar, és una opció increible per fer passar la calor, en aquestes tardes que, si més no a Girona, estant essent infernals!



INGREDIENTS (per a 3 batuts grossos o 4 més petits)
1 got gros de llet sencera molt freda
1 got gros de llet de coco molt freda
3 boles de gelat de xocolata ben negra
trossets de coco

Aquí teniu tots els ingredients preparats per a començar a fer el batut!
PREPARACIÓ
Posem la llet, la llet de coco i el gelat de xocolata, ben negra, en el got del batedor de peu.


Batem a velocitat alta, durant uns minuts... i ja el teniu a punt.


Serviu en gots grossos, engalanats amb trossets de coco, i amb una canyes ben vistoses!


Que vagi de gust! Ja veureu com el tema de la calor millora!


Que vagi de gust!

dimecres, 16 de setembre de 2015

I PER ACABAR LA TEMPORADA ESTIUENCA...EL BATUT DEFINITIU: BATUT DE LLET MERENGADA!!!

Sens dubte és el batut definitiu...com dirien a casa, el millor batut del món mundial...Penseu que fins i tot ha entusiasmat a la iaia...que és molt exigent en qüestions de paladar!!! Per tant, he trobat que publicar-lo és la millor manera de donar per acabada, per enguany, la temporada blocaire de batuts estiuencs!!! Això si...si no l'heu tastat, i teniu l'oportunitat de preparar-lo, no deixeu de fer-ho, faci fred o calor... perquè veureu que us enamorarà, i us en fareu addictes a l'instant!!!



 INGREDIENTS (per dos batuts grans)
4 boles de gelat de llet merengada
400 ml de llet sencera ben freda
1/2 culleradeta de canyella en pols
nata, una mica més de canyella en pols i uns canons de canyella per decorar

PREPARACIÓ
Col.loqueu el gelat de llet merengada en el got de la batedora elèctrica de peu....si és casolà molt millor, encara que n'hi ha algun de comercialitzat, com aquest, prou bo!!!



Afegiu la llet, ben freda, ben freda...jo l'acostumo a posar una estona abans al congelador, per aconseguir la temperatura perfecta!


Incorporeu la canyella, i bateu fins que tot estigui ben integrat.


Repartiu en gots...


...decoreu amb nata...


....i empolsineu amb canyela. El toc final decoratiu el dóna el canó de canyella! I ja el podeu degustar...o, com a casa...devorar!!!


Que vagi de gust!

diumenge, 1 de febrer de 2015

UNA LLIMONADA DIFERENT...O LA MEVA VERSIÓ ABSOLUTAMENT LLIURE D'UN GREEN SMOOTHIE

Fa dies que les meves filles grans em demanaven un batut verd o green smoothie...perquè havien llegit que era molt saludable, i, a més -cosa que el feia més interessant- que no sé quina famosa el prenia...Vaig decidir llegir una mica sobre el tema, i vaig descobrir que els green smoothies són batuts on es barreja una o diverses fruites amb un vegetal de fulla verda i aigua, i que es pot endolcir, per exemple, afegint dàtils...Quan vaig veure les combinacions que proposaven en diferents pàgines webs, i la densitat que prenia el producte final..ja vaig veure que allò no acabaria de rutllar a casa...Així que, aquest dissabte, vaig decidir fer-ne una versió lliure, absolutament lliure, inspirada en aquests batuts que estan tan de moda a Hollywood...El resultat, una llimonada diferent, hipermegarefrescant i sana, i amb un sabor molt original! A veure què us sembla!

 

INGREDIENTS (Per dos gots grossos)
125 ml de suc de llimona
375 ml d'aigua
1/2 cogombre gros (més un trosset per decorar)
una branca d'api

Ja veieu quins ingredients més senzills...
 PREPARACIÓ
Col·loquem el suc de llimona i l'aigua en el got de la batedora de peu.


Hi afegim el cogombre, pelat i tallat a rodanxes.


Tot seguit, la branca d'api...jo només hi vaig posar el tronc (prèviament pelat), i vaig deixar les fulles per decorar, però hi podeu afegir les fulles, i el batut serà més verd i dens.


Bateu, a velocitat alta, durant un parell de minuts.


I serviu, immediatament, en un got alt, decorat amb un tallet de cogombre i fulles d'api.



I a degustar...Que vagi de gust!

dimarts, 1 de juliol de 2014

BATUT DE PLÀTAN I GALETA MARIA

Aquest mes que avui comença és el meu cumple...en faig 39+1, com l'Ília, la prota dels llibres de la Soler que ara ha traspassat a la petita pantalla...com ella, porto força malament això dels anys...No m'ho pensava mai que em preocuparia l'edat...però com més gran em faig, més m'emprenya que arribin els aniversaris...En fi...que l'altre dia, vaig decidir què demanaria als de casa que em regalessin per fer passar una mica millor la diada: un batedor de peu o de got, dels americans. I avui, encara que falten uns quants dies per entrar al club dels quaranta, l'hem anat a comprar...És una preciositat, i m'han agafat unes ganes irrefrenables d'estrenar-la...en fi...que he arribat a casa i m'he estat un parell d'hores processant tots els ingredients que tenia a la nevera subjectes de ser batuts....M'han quedat unes combinacions prou interessants, que ja us aniré ensenyant...la primera, un batut que el meu home, ha qualificat de fantàstic...o sigui que estic segura que considera ben gastats els quartos de la maquineta!!! En fi..a veure què us sembla...Per cert, he fet servir una pasta de galeta maria, i unes mini galetes maria que em va regalar l'altre dia ma germana i que són una monada!!! I us haig de confessar que el gust combinat de plàtan i galeta maria m'ha transportat a les tardes de la meva més tendra infantesa, on aquests ingredients eren molt sovint presents al berenar!!!


INGREDIENTS (per 3 batuts)
3 plàtans
3 boles grosses de gelat de vainilla bourbon
2 cullerades generoses de pasta de galeta maria
400 ml de llet ben freda
3 o 4 cullerades de nata 
mini galetes maria

PREPARACIÓ
Primer de tot us vull ensenyar la màquina que m'han regalat...A la botiga hi havia moltes marques...He estat dubtant entre una de les marca Princess de 800 watts, i aquesta de la marca Braun. Al final, aconsellada pel botiguer, m'he quedat amb aquesta, que només és de 500 watts, però que es veu té unes ganivetes brutals...i és la única que específicament deia que era apta per picar gel! En fi...ja veurem si he encertat!


Ja li he trobat un lloc a la cuina (a la que aviat no hi cabrà ni un fil de cosir), al costat de la KA.


Endisant-nos ja a la recepta...tallem el plàtan i el col·loquem al got del batedor de peu.


Hi afegim les boles de gelat de vainilla bourbon...


...i la pasta de galeta maria. Ma germana m'ha dit que la va comprar a un supermercat Aldi, que es veu que també tenen moltes coses de rebosteria...hi aniré la pròxima vegada que vagi a Blanes, on en tinc un d'ullat que em ve de pas!




Per últim aboquem la llet ben freda al got, i batem a velocitat mitja-alta durant un minut aproximadament.


Us ha de quedar un líquid cremós i dens. Aboqueu en els gots que volgueu emprar per servir....


...decoreu generosament amb nata muntada (queda molt bé si la repartiu amb una mànega arrissada)...


...i doneu el toc final amb unes quantes mini galetes maria!


I voilà!!!! Aquí teniu un BATUT dels més deliciosos que he tastat mai!



Que vagi de gust!

dimarts, 3 de juny de 2014

BATUT D'OREO

Els que em llegiu sovint sabeu que tinc una filla addicta a les galetes oreo...Les oreo, les "tortites" mexicanes, la butifarra negra i el rap són els seus quatre aliments preferits....oi que és original i eclèctica?  Doncs bé, avui, com que la seva germana mitjana està de colònies i, encara que no ho vulgui reconèixer, la trobava a faltar i estava un xic moixa, he decidit preparar-li un berenar que l'entusiasmés...i qué millor que un batut d'oreo, del tipus "milkshake", amb base de llet i gelat, que a més de ser deliciós és més que nutritiu per la canalla (i una bomba calòrica pels adults!). En fi...li ha robat el cor, i se n'ha pres una copa mida adult...i això que ella, de vida, no n'és gaire! En fi, us l'explico i us l'ensenyo a veure què  en penseu!


INGREDIENTS (per dos batut grossets)
9 galetes oreo
2 boles grosses de gelat d'stracciatella
1 got i mig de llet
3 o 4 cullerades de nata muntada

PREPARACIÓ
Primer de tot, agafem 8 galetes oreo i les ben piquem, fins aconseguir esdevinguin engrunat de galeta.




Tot seguit, anem per la base del batut. En aquesta ocasió, he fet servir un gelat d'stracciatella ecològic italià, que he trobat deliciós!!!



L'aboqueu en el pot en el que volgueu preparar el batut (o en el vas del triturador de peu, si en teniu...jo el tinc a la llista de desitjos pendents).


Hi afegiu l'engrunat d'oreo. Tot menys una culleradeta que reservarem per la decoració...


...i la llet.


Bateu tot bé fins que tots els ingredients estiguin ben integrats.


Repartiu en copes.


Cobriu la superfície amb nata...


...i empolsineu amb l'engrunat d'oreo que hàgiu reservat.


Només falta decorar amb un tros de l'oreo sencera que haureu guardat al principi, i col·locar una canya ben vistosa...en aquest cas una de paper de topos negres, estil vintage, que trobo moníssima.


I a menjar quan encara està ben fred!


Perquè veieu com n'era de bo, aquí us deixo una imatge de la meva filla gran, en plena degustació....


...i a la petita en ple festival "oreo", cruspint-se concretament aquest batut que us ensenyo més avall, i que, per donar-li més consistència, ha decidit decorar, personalment, amb una mica de nata extra i una oreo sencera....per allò de si no es notava prou el gust!!!!


Mireu quina cara de satisfacció endrapant aquest batut que ha acabat d'enllestir ella mateixa!!!


Que vagi de gust!