Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris CHEESECAKE. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris CHEESECAKE. Mostrar tots els missatges

diumenge, 21 de juliol de 2019

CHEESECAKE SALAT...UNA RECEPTA QUE NO PODEU DEIXAR DE PREPARAR!

La vaig veure a instagram i me'n vaig enamorar...aquesta recepta és un gran descobriment! Fàcil, molt vistosa i extremadament gustosa...No deixeu de preparar-la per qualsevol esdeveniment estiuenc que tingueu!


INGREDIENTS
Mig pot de galetes salades
3 nous de mantega
2 ous
75 grams de formatge ratllat
160 grams de formatge crema
sal i pebre
salsa de tomàquet i pebrots del piquillo (o melmelada de tomàquet, o de pebrot)

PREPARACIÓ
Trinxem les galetes salades.




Amb aquest nanotallador és d'allò més senzill!



Fonem la mantega, i la incorporem a les galetes.




Barregeu bé i disposeu al cul del motlle escollit (de 18 cm), apretant bé per compactar la capa.


Reserveu una estona a la nevera.


Mentrestant, barregeu bé el formatge crema, el formatge ratllat, els ous, la sal i el pebre.



Aboqueu damunt la capa de galeta, i enforneu, a 160 graus (opció rebosteria: escalfor a baix, a dalt i ventilador), durant uns 20-25 minuts.


Un cop cuit (veureu que ho està quan el farcit estigui quallat), desenforneu i deixeu refredar.


Abans de servir, repartiu pel damunt la salsa. En aquest cas, una de tomàquet i pebrot del piquillo, però també podria fer-ho amb melmelada de pebrot o de tomàquet.


I llestos! Canela fina!


Que vagi de gust!

diumenge, 5 de maig de 2019

PASTÍS DE FORMATGE "LA VIÑA"

Avui ha tocat una recepta senzillíssima però amb uns resultats que us faran glatir! El més que famós pastís de formatge del restaurant basc "La Viña" de Donostia, que fa poc va penjar una de les meves blocaires de capçalera, la Marta de Pa de Nous. No pot ser més senzill, ni tampoc més bo! Ja ho veureu!


INGREDIENTS (Per un motlle d'uns 24 cm aprox.)
600 grams de formatge crema tipus Philadelphia
250 grams de nata per muntar
4 ous mida mitjana (o 3 talla L)
210 grams de sucre blanc
18 grams de farina de blat

PREPARACIÓ
Tan senzill com posar tots els ingredients al bol de la KA, i amb l'accessori globus bateu bé durant un parell de minuts.


Us ha de quedar una massa més o menys així.


Llavors folreu un motlle amb paper de forn, ruixeu amb spray antiadherent, i aboqueu-hi la massa.



Enforneu en opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador), a 190 graus, durant 50 minuts. I deixeu refredar dins el forn, primer amb la porta tancada i després mig oberta.


I voilà! Us costarà resistir-vos a no tastar-lo abans de les postres!


Que vagi de gust!

dijous, 1 de setembre de 2016

PASTÍS DE MATÓ I SPECULOOS

Com diu una meva amiga, la setmana passada era la "Setmana Grande" de casa meva. Sants i aniversaris s'acumulen en pocs dies, i no parem de preparar i gaudir d'àpats de celebració! Una de les més assenyalades: l'aniversari de la matriarca, la Juanita, que aquest any va fer 74 anys! Per commemorar la data, un pastís de mató i speculoos, consistent però molt cremós i suau, amb un gustet a galeta deliciós! Us haig de dir que la idea de fer un pastís amb formatge i speculoos me la va donar l'Eva del magnífic bloc Cuinant entre Llibres, encara que la seva versió era sense forn... A veure què us sembla! 




INGREDIENTS
2 iogurts naturals
250 gr de sucre
200 gr de farina
6 ous
200 ml de nata per muntar
1 tarrina de formatge crema tipus philadelphia
250 gr de mató

PREPARACIÓ
Barregem el sucre i els ous fins que aconseguim una massa ben escumosa.


Afegim la nata i els iogurts i continuem batent fins que estigui tot ben integrat.



En acabat, és el torn del formatge tipus crema i el mató.



I de la crema d'speculoos.


Per últim, afegirem la farina, tamisada, i la incorporarem poc a poc, amb un batedor manual.



Untem un motlle rodó, d'uns 24 cm de diàmetre, amb mantega, i hi aboquem la barreja. Jo, per facilitar el desemmotllat, vaig folrar el cul amb paper de forn, abans d'untar el motlle, i va anar molt i molt bé!



Enfornem, a 180 graus, escalfor per baix, durant uns 60 minuts. Per saber si està cuit, podeu punxar-lo.

Deixeu refredar completament, primer en el motlle, i després a la nevera (paseu abans uns ganivet per la vora, per evitar s'esquerdi), i ja podeu decorar. Jo ho vaig fer amb una mica de crema d'speculoos, caramels i les espelmes!!!


I aquí teniu l'homenatjada, a punt de fer els honors!


Que vagi de gust!

dissabte, 26 de març de 2016

NUTELLA'S CHEESECAKE SENSE FORN...NYAM, NYAM!!!

La xocolata, en totes les seves versions, és sempre la reina de les postres de casa nostra...però, per Pasqua, encara més...I una de les variants xocolateres que aixeca passions desaforades entre els meus companys de vida és la nutella!!! Per això, aquest cheesecake de nutella sense forn, que ha sigut les postre d'avui, ha sigut molt lloat!!! Malgrat ser un pastís contundent, té una textura molt cremosa i suau (similar a la del mousse), per això, es difícil no repetir!!! Per cert, la recepta és de la Nigella Lucy Lawson, una cuinera-presentadora de televisió-periodista britànica que té moltíssims seguidors i ha escrit diversos bestsellers culinaris!!! Una curiositat, a la Nigella l'anomenen, a Anglaterra, la "reina del porno gastronòmic" per la seva original manera de presentar els seus espais de cuina! Ja us podeu imaginar com n'és de pecaminós aquest pastís!!!



INGREDIENTS (per un motlle d'aproximadament 24 cm)
Per la base
150 grams de galetes maria
30 grams de mantega
50 grams de nutella

Pel farcit
250 grams de nutella
300 grams de formatge tipus crema
50 grams de sucre llustre

Per la decoració
avellanes torrades picades

Aquí tenim a l'estrella de la recepta!!!
PREPARACIÓ
En primer lloc, piquem les galetes, juntament amb la mantega i la nutella.



Repartim aquesta barreja pel cul del motlle, prement molt i molt bé per obtenir una capa consistent, i posem una estona a la nevera per tal que endureixi.


Mentrestant fem el farcit. Batem la nutella amb el formatge i el sucre.


Ull no tasteu massa la massa si no voleu tenir la temptació d'acabar-vos-la abans de farcir el pastís.


Un cop obtinguda una massa homogènia i suau, repartiu per sobre la galeta.


Tapeu amb paper film i deixeu reposar a la nevera diverses hores (cinc com a mínim). Mitja hora abans de servir, poseu al congelador, perquè com ja us he dit, té una textura molt cremosa, i, cas contrari, us costaria de tallar i manipular.


Just abans de servir, traieu del congelador i cobriu amb les avellanes torrades trinxades una mica desigualment.

a


I a desgustar-lo!!!




Que vagi de gust!