Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris CHOCOLATE. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris CHOCOLATE. Mostrar tots els missatges

dijous, 15 d’agost de 2019

COOKIES "MORT PER XOCOLATA"

Com el nom d'aquestes galetes anuncia, són unes galetes amb mooooolta xocolata, i, per tant, ideals pels fanàtics d'aquesta menja, com són tots i cadascún dels membres de la meva família. Són fàcils de preparar i es couen ràpidament, cosa que és d'agrair en aquesta època en la que obrir el forn és un esport de risc. A veure si us animeu a preparar-les pel berenar del cap de setmana!



INGREDIENTS (per unes 30-35 galetes)
220 grams de mantega
260 grams de panela
2 ous
1 rajolí d'extracte d'ametlla
300 grams de farina de blat
60 grams de cacau en pols
1 cullerada de bicarbonat
250 grams de xocolata fosa
550 grams de trossos de xocolata 70%

PREPARACIÓ
En el bol de la KA, bateu molt i molt la mantega i la panela, fins obtenir una barreja ben cremosa.


Hi afegim l'extracte d'ametlla i els ous i batem uns minuts més, fins que tot estigui integrat.



Llavors és el torn de la farina, el cacau i el bicarbonat, i la xocolata fosa.




Per acabar, afegireu i remenareu per tal que es reparteixin bé, els trossets de xocolata 70%.


 Us ha de quedar una massa més o menys així, força densa.


Tot seguit, feu boles amb l'ajuda d'una cullera de gelat, disposeu sobre una safata folrada de paper de forn, i aixefeu una mica les boles. Mireu que quedin ben separades, perquè en coure's s'eixamplen una mica.




Enforneu a 170 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador) durant uns 10 minuts o fins que veieu comencen a esquerdar-se. No les deixeu en excés al forn o se us torrarán massa les vores.


Un cop cuites, deixeu refredar damunt una reixa, i a gaudir d'un pecat de xocolata deliciós. Que vagi de gust!

diumenge, 7 de juliol de 2019

BROWNIE D'OREOS SENSE OU

Avui, en alguns països de l'Amèrica Llatina, celebren el Dia Internacional de la Xocolata...i a casa, per commemorar tan dolç esdeveniment, hem preparat un brownie d'oreo, sense ou i amb sucre de coco! Què faríem els Font Tarradellas sense la xocolata!!!


INGREDIENTS
250 grams de xocolata negra
4 iogurts naturals desnatats
100 grams de mantega
1 cullerada de pasta de vainilla bourbon
200 grams de sucre de coco
160 grams de farina
1 culleradeta de llevat químic tipus Royal
1 paquet d'oreos
un grapat de gotes de xocolata blanca (en aquest cas jo he fet servir les que tenien que eren ruby).

PREPARACIÓ
En un bol, barregem el sucre de coco, els iogurts i la pasta de vainilla.




Hi afegim la farina, prèviament barrejada amb el llevat, i continuem barrejant fins que s'integri.


Llavors, amb l'ajuda del microones, fonem la xocolata i la mantega, i també ho incorporem a la barreja.





Aboquem la barreja en una safata, folrada de paper de forn i untada de mantega, i repartim per damunt (i enfonsant-les) les oreos i les gotes de xocolata.



Enfornem a 190 graus, opció rebosteria, durant uns 25 minuts, i voilà! Ja el teniu a punt! Només quedarà desenfornar, deixar refredar, tallar i servir!


Un goig de dolç per berenar, esmorzar o per qualsevol altre ocasió!


Que vagi de gust!

dissabte, 25 de maig de 2019

CARROT AND CHOCOLATE CAKE

De carrot cakes en corren mil receptes, fins i tot aquí al bloc en tinc un amb xocola blanca que és molt bo (clickeu aquí per veure'l), però aquest és molt humit, perquè té molta proporció de pastanaga, i recobert de xocolata negra...resumidament: una delícia!


INGREDIENTS (per un motlle de plum cake rectangular)
2 ous grossos
165 de panela
80 ml d'oli de girasol
1 culleradeta de pasta de vainilla bourbon
1 iogurt
135 grams de farina de blat
1/2 culleradeta de llevat químic
1/4 de culleradeta de bicarbonat
200 grams de pastanaga ratllada o picada
un grapat de nous trinxades
xocolata negra de cobertura per decorar (i si en teniu una mica de blanca
o candy melts de colors, podeu fer una decoració molt xula)

PREPARACIÓ
Bateu molt i molt bé la panela i els ous.


Sense deixar de batre, afegiu-hi l'oli de girasol, molt a poc a poc.


Tot seguit la pasta de vainilla i el iogurt.



Per acabar, ja a mà, incorporeu la farina, prèviament barrejada amb el llevat i el bicarbonat.


I per acabar, la pastanaga i les nous.


Dipositem la massa en un motlle rectangular, prèviament folrat amb paper de forn i engreixat.


I enforneu a 180 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador), durant uns 40 minuts o fins que en punxar-lo l'estri surti net.


Deixeu refredar una mica dins el motlle, i després acabeu de deixar refredar completament damunt una reixa.


Un cop fred, foneu xocolata i la repartiu pel damunt, i amb xocolata blanca o candy melts de color, i amb l'ajuda d'un punxó, feu unes decoracions ben xules!




És un pastís boníssim. Que vagi de gust!

dimarts, 18 de desembre de 2018

UNES GALETES SALUDABLES ESPECTACULARS: DE CIVADA, PLÀTAN I XOCOLATA!

Aquestes galetes a més de molt senzilles i espectacularment bones, són hipermegasaludables! No deixeu de fer-les perquè us sorprendran...


INGREDIENTS (Per unes 20 galetes)
2 plàtans madurs
1 tassa de flocs de civada
1/2 culleradeta de canyella
1/4 de tassa de cagallons de xocolata
xocolata blanca i negra de cobertura per decorar

PREPARACIÓ
Posem en el bol de la KA els plàtans madurs tallats a trossos...


...afegim els flocs de civada...



...la canyella i la xocolata.


Amb l'accessori pala, remenem fins que quedi una massa homogènia.


En fem boles i les dipositem damunt una safata folrada de paper de forn.


Aixafem una mica les boles per donar-los forma de galeta.


Enfornem, a 180 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador) uns 16-18 minuts. Penseu que no són unes galetes dures. Són d'escorça cruixent però interior tou...una delícia!


Mentrestant, fonem una miqueta de xocolata blanca, i una miqueta de xocolata negra, i la dipositem dins de mànegues de pastisseria d'un sol ús.




Un cop desenfornades i fredes les galetes, les decorem amb la xocolata i reservem en un lloc fresc fins que s'endureixi la decoració.




I llestes per degustar!



Requeteboníssimes! Que vagi de gust!