Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris ICE POPS. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris ICE POPS. Mostrar tots els missatges

dissabte, 6 de juliol de 2019

POLOS DE FRUITA NATURAL I LLIMONA...COSA MOOOOLT BONA!

Amb aquesta calor no ve de gust ni encendre el foc ni encendre el forn...només anhelo passar estona davant el congelador, amb la porta oberta! Per això, aquests polos de fruita natural i llimona són la millor opció per les tardes que les previsions diuen que encara ens esperen!


INGREDIENTS
Fruita natural
suc de llimona
aigua
mel

PREPARACIÓ
Preparem els recipients que vulguem fer servir per fer els polos. En aquest cas, uns especials per fer polos, o, a falta d'aquests, uns gotets de plàstic d'un sol ús.



Tallem la fruita que tinguem. Jo tenia cireres, nabius congelats i kiwi. 


Punxem les rodanxes en pals de polo...


i els insertem dins els recipients.


En els petits, repartim la fruita tallada i també punxem una rodanxa en un pal i el col.loquem al centre.


En una gerra preparem una barreja amb aigua, suc de llimona i mel. La quantitat de llimona i de mel dependrà de com de llaminers sigueu. Us aconsello tasteu i rectifiqueu fins que obtingueu una llimonada al vostre gust!


Ompliu tots els recipients amb aquesta barreja, i disposeu tots els recipients en el congelador.


Una estona més tard...tindreu aquesta meravella llesta i a punt per refrescar-vos!


Que vagi de gust!

dissabte, 25 de juny de 2016

POLOS CASOLANS DE COCO I MADUIXES DEL MARESME!!!

L'estiu ja ha arribat, i amb els els polos i gelats...o sigui que, a partir d'ara, serà un no parar!!! Per començar, aquests polos casolans, fets amb motlles improvisats, de llet de coco i maduixes del Maresme, que, les peques de casa han trobat requeteboníssims...i moooolt refrescants!



INGREDIENTS (per a 8 polos)
400 ml de llet de coco
500 grams de maduixes del Maresme
2 cullerades de sucre moreno
el suc d'una llimona

PREPARACIÓ
Agafem unes maduixes ben bones...en aquest cas del Maresme, i les rentem bé i tallem a trossos.


Les posem a macerar amb llimona i sucre moreno.


Les deixem reposar unes hores a la nevera, i, tot seguit, les triturem bé.


Posem al foc un pot de llet de coco.


Abans que arrenqui el bull, hi afegim les maduixes triturades i remenem bé.



Un cop tot integrat, remenem bé i deixem temperar.


Disposem vuit o nou gots de plàstic en una safata.


Els omplim fins cap a la meitat, i els posem al congelador.


Quan hagi començat a endurir una mica, hi clavem un pal de polo a cada un. Si se us tomben, no patiu, aguanteu-los més o menys al mig amb alguns pals travessats entre els gots...més o menys com a la foto.


Deixeu els polos al congelador unes hores. Abans de menjar-los, traieu-los del got de plàstic.


Si els presenteu en una safata amb glaçons i algunes maduixes...teniu unes postres o un berenar ben estiuenc i d'allò més original!!!



Que vagi de gust!