Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris IOGURT LÍQUID. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris IOGURT LÍQUID. Mostrar tots els missatges

diumenge, 29 de juliol de 2018

POLOS DE IOGURT I PINYA AMB UN TOC CRUIXENT!

La calor m'esgota i em condemna a una inactivitat a la que no estic acostumada...per això busco receptes senzilles, a poder ser sense forn, i el màxim de refrescants possible! Aquí en teniu una que ha triomfat!


INGREDIENTS
pinya congelada tallada a trossets
iogurt natural líquid
xocolata negra de cobertura
ametlla tipus crocant

PREPARACIÓ
Preparem uns gotets petits de plàstic i uns palets de fusta.


En el recipient del batedor de got hi posem la pinya i el iogurt líquid, més o menys meitat i meitat.


Batem fins obtenir una massa homogènia densa. Si us queda massa líquida, afegiu una mica de pinya, i al revés.


Ompliu els gotets de plàstic amb aquesta barreja, i hi claveu un palet.


Poseu a congelar durant un parell d'hores. En acabat, feu un tall al gotet de plàstic, i desemmotlleu. És una operació molt senzilla.



Desfeu la xocolata i la dipositeu en un bol. També disposeu en un bol l'ametlla tipus crocant. Suque cada un dels polos primer en la xocolata i després en l'ametlla.



Reserveu al congelador fins al moment de servir o, si la calor apreta, mengeu-vos-els directament!


Que vagi de gust!

dimecres, 15 de juny de 2016

NECTARINA AND KIWI SMOOTHIE: EL PRIMER SMOOTHIE DE LA TEMPORADA!!!

Els finals de curs sempre són de bojos!!!! S'ajunta tot i només fas que córrer sense acabar d'arribar enlloc a temps. Conseqüència de tot plegat: que tinc el bloc una mica abandonat...Però això no vol dir que no cuini, perquè un munt d'esdeveniments familiars que acaben en manduca assegurada també omplen la meva agenda. A veure quant tinc alguna estoneta per anar pujant les meves darreres aventures culinàries. De moment, us ensenyo quelcom que em va molta il.lusió, la primera videorecepta grabada per la Dinke: la d'un smoothie deliciós, de kiwi i nectarina, amb el que, un cop arribat el caloret, inaugurem la temporada estiuenca! La Dinke encara ha de millorar algunes tèniques...però la seva feina apunta moltes maneres!

INGREDIENTS (Per a dos smoothies)
2 kiwis
2 o 3 nectarines
1 iogurt líquid de llimona de 500 ml molt i molt fred.


Que vagi de gust!