Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris LOTUS AND NOCCIOLATA MILKSHAKE. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris LOTUS AND NOCCIOLATA MILKSHAKE. Mostrar tots els missatges

dimarts, 31 de juliol de 2018

BATUT DE GALETES LOTUS I NOCCIOLATA! ENTRADA DIRECTA AL TOP TEN!

Ha triomfat...valoració unànime: el millor batut de la temporada, de galetes @lotusbiscoff_es i nocciolata de @rigonidiasiago (ecològica i sense oli de palma)! Jo la compro a la botiga italiana del meu barri, i no té res a envejar a les clàssiques nutella i nocilla!


INGREDIENTS
4 galetes Lotus
1 got de llet ben freda
1 cullerada de nocciolata
1 bola grossa de gelat de vainilla bourbon
nata muntada, una mica més de nocciolata, ametlla crocant  i una galeta més per decorar

Aquests són els ingredients essencials d'aquesta recepta!

PREPARACIÓ
Posem la llet ben freda en el recipient del batedor de got, i hi afegim les galetes.


Tot seguit la nocciolata i el gelat de vainilla bourbon.



I batem fins que tots els ingredients estiguin integrats.


Prèviament haurem preparat el got on el servirem, sucant la vora en nocciolata i enganxant l'ametlla crocant.


Ja només queda omplir els gots, acabar de decorar amb nata i una galeta més, i xarrupar ben fort!



Que vagi de gust!