Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris NATA MUNTADA. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris NATA MUNTADA. Mostrar tots els missatges

dimarts, 31 de juliol de 2018

BATUT DE GALETES LOTUS I NOCCIOLATA! ENTRADA DIRECTA AL TOP TEN!

Ha triomfat...valoració unànime: el millor batut de la temporada, de galetes @lotusbiscoff_es i nocciolata de @rigonidiasiago (ecològica i sense oli de palma)! Jo la compro a la botiga italiana del meu barri, i no té res a envejar a les clàssiques nutella i nocilla!


INGREDIENTS
4 galetes Lotus
1 got de llet ben freda
1 cullerada de nocciolata
1 bola grossa de gelat de vainilla bourbon
nata muntada, una mica més de nocciolata, ametlla crocant  i una galeta més per decorar

Aquests són els ingredients essencials d'aquesta recepta!

PREPARACIÓ
Posem la llet ben freda en el recipient del batedor de got, i hi afegim les galetes.


Tot seguit la nocciolata i el gelat de vainilla bourbon.



I batem fins que tots els ingredients estiguin integrats.


Prèviament haurem preparat el got on el servirem, sucant la vora en nocciolata i enganxant l'ametlla crocant.


Ja només queda omplir els gots, acabar de decorar amb nata i una galeta més, i xarrupar ben fort!



Que vagi de gust!

dilluns, 5 de febrer de 2018

SUÍS ROS! RES MILLOR QUAN S'ENYORA LA CALOR!

Fa unes setmanes vam visitar La Cité du Chocolat, un paradís pels amants de la xocolata. Ubicada al poblet de Tain-l'Hermitage, prop de Lyon, a  l'antiga fàbrica de xocolata de Valrhona (nom que ve de contraure les paraules Vallée du Rhône), és un espai on descobrir tots els secrets del cacau i la xocolata. Un lloc per explorar, olorar i sobretot degustar la xocolata en totes els seus estats i formes...


I un dels grans descobriments de la visita, del que em vaig enamorar tot just tastar-ne un trosset, va ser de la xocolata blond dulcey...un nou producte, la xocolata rossa a la que, després de tastar-la, vaticino una llarga i exitosa vida!


Segons els experts, de color ros, la xocolata Dulcey presenta una textura untuosa i embolcallant. Té un intens sabor a galeta, és poc ensucrat, i se li pot notar un punt de sal. Personalment, també m'evoca un caramel suau....en definitiva...l'heu de tastar!!!! I quina millor manera que fer-ho en format suís...en aquest cas, un suís ros! 

INGREDIENTS (Per dos suïssos)
2 gots de llet
120 grams de Dulcey
1 culleradeta generosa de farina de blat de moro
3 o 4 cullerades de nata muntada
la pasta que més us agradi per sucar-hi

PREPARACIÓ
Agencieu-vos una bossa de pastilles de xocolata Dulcey! O dues, perquè quan la tasteu, us n'enamorareu!



Poseu la llet al foc, a potència mitjana, i hi aboqueu les pastilles perquè es fonguin.


Hi afegiu la farina de blat de moro.


Remeneu i remeneu fins que la xocolata estigui ben fosa i integrada a la llet, i aquesta comenci a espesseir.


Llavors és tan fàcil com abocar dins una tassa, coronar amb dues o tres cullerades de nata ben muntada (lleugerament ensucrada), i sucar-hi la pasta que més us vingui de gust!



Veureu que és de les coses més bones que mai heu tastat...i la beguda que millor una anirà en una tarda en la que el fred és d'espantar!
Que vagi de gust!

diumenge, 13 de juliol de 2014

MOUSSE DE XOCOLATA AMB MADUIXES

Avui érem a Blanes, i quan m'he llevat he decidit que faria unes postres ben enxocolatades... i qué millor que un mousse de xocolata amb maduixes...dolçor i acidesa combinades en el punt just! Aquestes postres tenen diverses avantatges....es preparen en un moment i amb només quatre ingredients, no cal foc -si tens microones-, es poden deixar preparades hores abans de servir, i són espectacularment saboroses, especialment pels xocoaddictes com els de casa...en fi...tot un ventall de punts positius que les converteixen en irresistibles! A veure què us semblen!


INGREDIENTS (per 5 o 6 racions)
200 grams de xocolata negra de cobertura
200 grams de nata muntada
100 grams de sucre

3 ous
unes gotes de llimona
maduixes i coco per acompanyar

PREPARACIÓ
Fonem la xocolata al bany maria o al microones, i reservem.



Batem el sucre i els rovells dels tres ous fins obtenir una crema blanquinosa.



Incorporem la xocolata a la barreja de sucre i rovells d'ou i batem una mica més fins que quedi tot ben integrat.



Muntem la nata.



Afegiu-la, poc a poc, amb un batedor manual, i amb moviments de baix a dalt, a la barreja de rovells, sucre i xocolata.



Munteu les clares d'ou. Amb unes gotes de llimona, us quedarem fermes i brillants.


Incorporeu les clares muntades, seguint les mateixes indicacions que per la nata.


I ja el teniu preparat...


Repartiu en bols i deixeu a la nevera fins al moment de servir.



Escolliu unes maduixes ben bones, com aquestes de Sant Hilari, i talleu-les ben petites.



A l'hora de servir la mousse, disposeu un pilonet de tallets de maduixa al damunt, i coroneu amb un trosset de coco...


...veureu com no tardaran a ficar-hi cullerada!



Que vagi de gust!