Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris NUTELLA COOKIES. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris NUTELLA COOKIES. Mostrar tots els missatges

dimecres, 1 de maig de 2019

COOKIES FARCIDES DE NUTELLA

Aquestes cookies, farcides de nutella, han sigut el descobriment del mes. Per unanimitat, una de les galetes més bones que han sortit del forn de casa...Això si, amb una sola fas un àpat complet, perquè han sortit gegants!


INGREDIENTS (Per 15 maxicookies)
230 grams de mantega
4 ous
300 grams de sucre
1 rajolí de caramel
580 grams de farina de blat
2 culleradetes de llevat químic tipus Royal
300 grams de cagallons de xocolata
1 pot petit de nutella

PREPARACIÓ
Comencem batent la mantega amb el sucre fins a obtenir una crema.


Afegim els ous i el rajolí de caramel, i continuem batent.


Llavors és el torn de la farina i el llevat químic.


I, per acabar, del cagallons de xocolata.


Al final, us ha de quedar una massa més o menys així.


Feu cercles de massa, de la mida de volgueu. Al damunt d'uns hi col.loqueu una culleradeta de nutella, i tapeu amb els altres, ajuntant bé les vores.




Disposeu les galetes, ja farcides, en una safata de forn, una mica separades perquè creixen lleugerament.


I ja només us queda enfornar, a 170 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador), fins que estiguin ben daurades. Si són grosses com aquestes, us caldràn ben bé 18-20 minuts de cocció.


dimarts, 23 de setembre de 2014

NUTELLA COOKIES

Direu que aquesta setmana a casa ens hem alimentat de nutella, o que la marca m'ha enviat un lot o em té o sou...res més lluny de la realitat...però resulta que aquestes galetes les vaig fer un dia d'aquest estiu, per berenar les peques (especialment la gran que tornava de colònies), i em van quedar sense publicar...així que avui que no tinc ganes de posar-me a la cuina, perquè no m'he trobat massa bé, i estic estassada descansant, m'he decidit a compartir-la. És una recepta del gran llibre de la Bea Roque "El Rincón de Bea". Queden unes galetes molt bones...l'únic és que heu de vigilar amb la cocció. Jo vaig provar de fer-les poc cuites, que quedessin "xicloses" com diu la Bea, i la segona fornada la vaig deixar torrar una mica més, i van quedar més cruixents. Provades ambdues opcions, em quedo amb les menys cuites...En fi...la conclusió d'aquesta recepta és que la nutella no té límits a la rebosteria, i amb ella es poden fer mil i una delícies!!!


INGREDIENTS (per unes 20 galetes)
1 ou gros
100 grams de sucre
140 grams de farina
250 grams de nutella

PREPARACIÓ
Hem de començar batent l'ou i el sucre.


Un cop obtinguda una barreja blanquinosa i cremosa, afegim la farina i barregem (jo he fet servir l'accessori pala de la KA).


Ha de quedar una massa més o menys d'aquesta textura.


És l'hora d'afegir-hi la nutella i remenar, altre cop amb l'accessori pala de la KA, fins que quedi ben incorporada.


I ja tenim la massa enllestida!


En feu boles, i les disposeu sobre una safata de forn folrada de paper.


Amb el cul d'un got llis, les ben aixafeu. Com més primes, més fàcil és que us quedin cruixents.



Només us quedarà posar-les al forn, amb opció rebosteria (dalt, baix i ventilador), a 170 graus, durant uns 8-9 minuts. Un cop cuites, les deixeu refredar sobre una reixa....


I a menjar...


Si hi ha canalla per casa...jo en guardaria la capsa ben amagada...si voleu que arribin al vespre!!!


Que vagi de gust!