Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris OREO. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris OREO. Mostrar tots els missatges

diumenge, 4 d’agost de 2019

LAYER CAKE D'OREO...UN PECAT CAPITAL!

Normalment no faig el pas a pas dels pastissos d'aniversari...són complicats de preparar, i fotografiar cada graó del procés em distreu de l'objectiu final que normalment tinc al cap, però aquest vaig decidir immortalitzar-lo per poder repetir-lo exactament igual algun dia, ja que es tracta d'un dels pastissos preferits de la meva filla petita!


INGREDIENTS (per un pastís petit, de 18 cm de diàmetre)
Per les bases
5 ous (els heu de pesar amb closca i tot)
el mateix pes dels ous en mantega, sucre i farina (amb llevat incorporat)
dues culleradetes de pasta de vainilla bourbon
la meitat de la part fosca de les oreos d'un paquet ben trinxada

Per la crema
320 grams de formatge crema tipus Philadelphia
100 grams de sucre llustre
90 grams de crema de cacau i avellanes
185 grams mantega
la part blanca de totes les oreos d'un paquet.

Per la decoració
xocolata negra de cobertura fosa
la resta de la part fosca de les oreos trinxada
més oreos i cagallons daurats

Evidentment, les oreo són l'estrella d'aquesta recepta!

PREPARACIÓ
Batem molt i molt bé, fins obtenir una crema ben suau, la mantega i el sucre.


Afegim la pasta de vainilla i remenem fins que s'integri.


Llavors és el torn dels ous, un a un. Haureu de batre una bona estona més, fins tornar a obtenir una massa cremosa.



Llavors és el torn de la farina, amb llevat incorporat,


i de les oreos trinxades (la meitat de la part fosca de les oreos de tot un paquet).


Ja veureu quina massa més cremosa que us quedarà. L'heu de repartir en parts iguals en tres motlles, i enfornar, a 170 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador), durant uns 25 minuts, o fins que en punxar-los, l'estri us surti net.


Les bases, un cop cuites, han de tenir aquest aspecte. Si us surten bonyegudes, les haureu d'anivellar.


Mentre les bases es refreden completament, preparem la crema. Posem tots els ingredients, a temperatura ambient, en el bol de la KA i batem, a velocitat alta, ben bé 10 minuts, fins a obtenir una crema d'allò més brillant i suau.


Reserveu la crema a la nevera fins al moment d'utilitzar-la.


I ja només us queda muntar el pastís. Base, capa de crema, base, capa de crema, base, i recobriment complet amb crema. Si veieu que la crema, de treballar-la, se us estova, entre pas i pas, una estona de nevera, i tot solucionat!




La decoració ja és al vostre gust. Jo he posat l'oreo trinxada a la part de baix, la xoco de cobertura desfeta a la de dalt, vessant, i he acabat de decorar amb la crema sobrant, més oreos i cagallons daurats!

Ja veureu, si el feu, que teniu l'èxit assegurat! Que vagi de gust!

dimarts, 8 de desembre de 2015

MINI OREO CHEESECAKES

Ja us he dit moltes vegades que les oreo fan tornar boja a la més petita de la casa...les troba irresistibles! Així que quan l'altre dia vaig veure una recepta a la pàgina de facebook "Tasty" (que sempre proposa receptes molt originals, encara que una mica molt americanes, i que segueixo de prop des de que la meva amiga Soby me la va recomanar), vaig decidir preparar-la ipso facto! El resultat...deliciós! A veure què us sembla!




INGREDIENTS (per uns 16-18 pastissets)
450 grams de crema de formatge tipus Philadelphia
1/2 tassa de crème fraiche
1/2 tassa de sucre
1 culleradeta de pasta de vainilla bourbon
2 ous
galetes oreo

PREPARACIÓ
Primer de tot col.loquem en un bol la crema de formatge, el sucre, la crème fraiche i la pasta de vainilla bourbon, i barregem bé.




Incorporem el ous, i continuem batent.


Quan tot estigui ben barrejat, reservem.


Arribats a aquest punt, obrim el paquet d'oreo, i en posem una al fons de cada paperet de magdalena, que haurem disposat prèviament en una safata d'enfornar cupcakes.





Omplim cada paperet amb un parell de cullerades de la massa de formatge que havíem reservat.


Pel damunt, repartim una mica més de galetes oreo trinxades.




Enfornem a 135 graus, en opció rebosteria (escalfor a dalt, baix i ventilador), durant uns 22 minuts.


Un cop tenim els pastissets a temperatura ambient, els traiem dels forats de la safata, els posem en una safata, i els refredem a la nevera durant 3 hores.


I ja els tenim a punt de servir!!!


Veureu quin interior més melós...


Penseu fer-ne més d'un per cap, perquè els comensals segur que repeteixen!!!


Que vagi de gust!

dissabte, 21 de novembre de 2015

OREO'S COOKIES

A casa, de totes les galetes que faig, les tipus cookies clàssiques són les preferides...I pel que fa a les comprades, les imprescindibles són les oreos...Ja he dit alguna vegada que la Tisge n'és una addicta/fanàtica/entusiastaconsumidora...per tant he decidit ajuntar aquestes dues passions i fer unes oreo's cookies que han causat sensació...!!!



INGREDIENTS (per unes 20-22 galetes grosses)
225 grams de mantega
125 grams de sucre moreno
2 ous
300-325 grams de farina de blat
1/2 culleradeta de llevat químic tipus Royal
1 culleradeta de pasta de vainilla Bourbon
200 grams de xocolata picada
16 galetes oreo tallades a trossets

PREPARACIÓ
Batem la mantega i el sucre amb la KA, equipada amb l'accessori pala, fins a obtenir una crema.


Afegim els ous i continuem barrejant.


Tot seguit, incorporem la pasta de vainilla...


...i la farina (sense tamisar), barrejada amb el llevat. Us dic 300 o 325 grams, perquè heu de fer-ho una mica a ull, i no incorporar-ne més quan la massa deixi de ser enganxosa, i es pugui treballar amb les mans.


Al darrer moment, aboquem la xocolata, picada a trossets no massa petits (també podeu fer servir gotes, però jo, en aquest cas, no en tenia...)...


...i les oreos, tallades a trossets.




Feu unes darreres barrejades perquè tot quedi ben repartit. Dividiu la massa en porcions iguals, amb l'ajuda d'una cullera de gelat.



Amb el cul d'un got, un xic enfarinat, aplaneu les porcions.



Enforneu, a 180 graus, opció rebosteria, durant uns 14-16 minuts, o fins que estiguin dauradetes. Un cop cuites, desenforneu i deixeu refredar damunt una reixa...


I ja estan a punt per ser tastades...o, en el cas de casa meva...devorades!!!



Que vagi de gust!