Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris PINEAPPLE. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris PINEAPPLE. Mostrar tots els missatges

dissabte, 4 de maig de 2019

COCA DE PINYA NATURAL I ROM

Aquesta coca porta els ingredients d'un còctel, fa estiu i està molt bona...el millor per començar el cap de setmana amb bon peu!


INGREDIENTS
4 ous
1 iogurt natural (utilitzarem l'envàs de mesura)
un pessic de sal

I utilitzant ja l'envàs del iogurt com a mesura...
1,5 de sucre
1 oli
4 de farina

1 sobre de llevat químic tipus Royal
1 bon raig de rom
pinya natural i caramel líquid

PREPARACIÓ
Primer de tot batem molt i molt bé els ous, el iogurt i el pessic de sal. Tot seguit, rentem l'envàs del iogurt i a partir d'ara el fem servir com a mesura.


Un cop ben batuts els ous i el iogurt, hi afegim el sucre i continuem batent fins que tot plegat dupliqui el volum.



Llavors és el torn de l'oli, que incorporarem molt a poc a poc, rajolí a rajolí, sense deixar de batre.


I, a continuació, el rom.


L'últim ingredient que incorporarem serà la farina, prèviament barrejada amb el llevat químic. En aquest punt baixem la velocitat de la KA, i batem el just perquè la farina s'incorpori. Si cal, acabeu a mà.


Al final us ha de quedar una massa més o menys així.


 És el torn de preparar el motlle. Per tal que res se us enganxi i quedi perfecte la presentació, seguiu aquestes instrucción. Folreu el cul del motlle rodó escollit amb paper de forn, ruixeu llavors tot el motlle amb spray antiadherent, i finalment, decoreu el cul amb generosos fils de caramel líquid.


Llavors repartiu pel damunt els trossos de pinya natural...


...i aboqueu-hi la massa, amb compte que els trossos de pinya no es moguin en excés.


Ja només queda enformar, a 170-180 graus, opció rebosteria, durant aproximadament uns 30 minuts, o fins que en punxar-lo l'estri emprat surti net. Un cop cuit, desenforneu, deixeu refredar cinc minut dins el motlle, i desemmotlleu, capgirant el motlle. Ja veureu com el paper es treu amb molta facilitat.


El toc final del pastís l'aconseguireu decorant-lo amb fils de caramel líquid.


Que vagi de gust!

dimarts, 10 de juliol de 2018

MACEDÒNIA EN PINYA!

A l'estiu la fruita és la menja més anhelada...Refrescant, lleugera, acolorida, de múltiples textures i saludable! Senzillament, difícil de superar...I si, a més, la presenteu en un recipient tan natural i original com aquest, fareu molt feliç al destinatari o destinataris de la preparació! Això si...heu de tenir l'estri per buidar les pinyes...cas contrari, el buidat serà una mica entretingut!


INGREDIENTS
Síndria
Préssecs
Mores
Gerds
Kiwis
I una pinya!

PREPARACIÓ
Primer de tot, talleu la part superior de la pinya, i amb l'estri dissenyat aital efecte (que podreu trobar a qualsevol botiga de coses de cuina) la buideu.


Us ha de quedar més o menys així. Veureu que al cul de la pinya hi queda suc. El reserveu per tirar-lo pel damunt de la macedònia, i fer-la així encara més espectacular!



Talleu la pinya que hàgiu extret i la resta de fruita que volgueu incorporar a la macedònia a trossets.


Per acabat, ompliu la pinya, repartiu el suc de pinya pel damunt, i llesta per servir!


Que vagi de gust!

dilluns, 9 de juliol de 2018

SMOOTHIE DE PINYA I NABIUS

A l'estiu només venen de gust coses ben refrescants...i els smoothies són una de les millors opcions. Aquest, de pinya i nabius, és espectacular! I amb la batedora de got que fa uns mesos em van regalar, i que ha esdevingut imprescindible a la meva cuina, es fa en un "plis plas".


INGREDIENTS
Pinya i nabius congelats
Suc de mandarina

PREPARACIÓ
Prepareu els nabius i la pinya que prèviament haureu congelat. També els podeu comprar ja congelats. En alguns supermercats en tenen alguna de molt bona qualitat! Reserveu un trosset de pinya i alguns nabius per decorar.


Poseu la fruita dins el got de la batedora i cobriu-la amb suc de mandarina.



Bateu fins que tota la fruita estigui ben triturada. Si us queda massa espessa, afegiu una mica de suc i bateu una mica més.


I ja només us queda omplir el got escollit (en aquest cas un tipus gerra que vaig comprar a Bòsnia) i decorar amb la pinya i els nabius reservats.


I a refrescar-vos! Que vagi de gust!