Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris SUCRE DE COCO. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris SUCRE DE COCO. Mostrar tots els missatges

diumenge, 7 de juliol de 2019

BROWNIE D'OREOS SENSE OU

Avui, en alguns països de l'Amèrica Llatina, celebren el Dia Internacional de la Xocolata...i a casa, per commemorar tan dolç esdeveniment, hem preparat un brownie d'oreo, sense ou i amb sucre de coco! Què faríem els Font Tarradellas sense la xocolata!!!


INGREDIENTS
250 grams de xocolata negra
4 iogurts naturals desnatats
100 grams de mantega
1 cullerada de pasta de vainilla bourbon
200 grams de sucre de coco
160 grams de farina
1 culleradeta de llevat químic tipus Royal
1 paquet d'oreos
un grapat de gotes de xocolata blanca (en aquest cas jo he fet servir les que tenien que eren ruby).

PREPARACIÓ
En un bol, barregem el sucre de coco, els iogurts i la pasta de vainilla.




Hi afegim la farina, prèviament barrejada amb el llevat, i continuem barrejant fins que s'integri.


Llavors, amb l'ajuda del microones, fonem la xocolata i la mantega, i també ho incorporem a la barreja.





Aboquem la barreja en una safata, folrada de paper de forn i untada de mantega, i repartim per damunt (i enfonsant-les) les oreos i les gotes de xocolata.



Enfornem a 190 graus, opció rebosteria, durant uns 25 minuts, i voilà! Ja el teniu a punt! Només quedarà desenfornar, deixar refredar, tallar i servir!


Un goig de dolç per berenar, esmorzar o per qualsevol altre ocasió!


Que vagi de gust!

diumenge, 10 de març de 2019

HEALTHY CHOCOLATE COOKIES!

Healthy chocolate cookies, o el que vindrien a ser unes galetes de xocolata saludables...fetes amb farina i flocs de civada, oli de coco, sucre de coco i xocolata 74%...una delicia molt poc pecaminosa!!!


INGREDIENTS (per unes 50 galetes, una producció "a lo grande")
375 ml d'oli de coco verge extra
250 grams de sucre de coco
2 ous grossos
180 flocs de civada
500 grams de farina de civada
2 culleradetes de llevat químic tipus Royal
1 culleradeta de bicarbonat
un pessic de sal
200 grams de xocolata 74% a trossets

PREPARACIÓ
Col.loquem l'oli de coco (en estat líquid) i el sucre de coco en el bol de la KA, i barregem fins que els sucre es dissolgui.



Afegim els dos ous i batem una mica més.


Tot seguit incorporem la farina, el llevat químic, el bicarbonat i els flocs de civada, i barregem el just per obtenir una massa homogènia.




L'últim pas és incorporar la xocolata negra (moooolt negra) tallada a trossets no massa petits, i fer una última remenada per repartir-la bé.



La massa us quedarà d'aspecte una mica "oliós" (per l'oli de coco), però no s'ha d'enganxar gens i la podreu treballar fàcilment. Feu boletes, les aixafeu una mica, i les disposeu en una safata folrada de paper de forn.


Enforneu, a 180 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador) durant uns 14-15 minuts, o fins que estiguin daurades.


Un cop cuites, desenforneu i deixeu refredar damunt una reixa.


Ja veureu com desapareixeran de la caixa on les guardeu a una velocitat preocupant!


Que vagi de gust!

diumenge, 26 de març de 2017

MAGDALENES DE CREMA DE "MARRONS DE L'ARDÈCHE" I XOCOLATA, AMB SUCRE DE COCO!!!! UNA GRAN COMBINACIÓ!

Fa molts dies que no publicava res, masses dies...la feina i les obligacions extralaborals m'han fet anar una mica més de bòlit que de costum, i la meva dèria blocaire rebostera ha sigut la damnificada. Perquè cuinar i enfornar si que ho he fet...però el tema fotos i entrades requereix més temps i dedicació...i ha quedat en un segon pla...Però un dia d'aquesta setmana, abans d'anar a dormir, vaig deixar preparada una massa, feta amb un petit tresor que vaig portar aquest Nadal de França, un potet de "crème de marrons de l'Ardèche", i a les 6 del matí ja tenia el forn a tota màquina, traient magdalenes a tort i a dret. Són molt fàcils de preparar, i porten un munt d'ingredients deliciosos i saludables, com la "crema" de la que us he parlat (de "marron glacés" i castanyes), el sucre de coco -que ha entrat amb força a la meva cuina- i la infalible xocolata negra 70 %....En fi...que no podreu estar-vos de preparar-les! Per cert...que sapigueu que a casa comença època de magdalenes...perquè ahir em vaig comprar el llibre "Magdalenas" de Webos Fritos, i aquesta tarda mateix el penso estrenar!!!

INGREDIENTS (per unes 30 magdalenes mitjanes)
4 ous grossos
350 grams de sucre de coco
60 ml de nata líquida
60 ml de llet
380 ml d'oli de girasol
420 de farina de blat
1 culleradeta de canyella
1 sobre de llevat químic tipus Royal
1 potet petit de Crème de Marrons de l'Ardèche
1 tassa de gotes de xocolata
trossets de xocolata negra 70% per decorar

PREPARACIÓ
Posem a batre, a velocitat alta, el sucre i els ous, fins que dupliquin el seu volum.



Sense deixar de batre, encara que a una velocitat mitjana, incorporem l'oli de girasol, la llet i la nata, rajolí a rajolí, molt a poc a poc.



Ara és el moment de la crema de marrons de l'Ardèche, que no podeu deixar de comprar si aneu per França. Us deixo les fotos d'exterior, composició i interior, perquè la tingueu ben fitxada!





Us ha de quedar una massa líquida i fosqueta.


Arriba el torn d'afegir farina, canyella i llevat, prèviament tamisades.



Veureu que la massa agafa consistència.


I per acabar, les gotes de xocolata, com més negra millor!


Tapem la massa amb paper film, i deixem reposar a la nevera mínim dues hores (jo vaig deixar-la tota la nit, i encara millor!).


Passat el temps de repòs, li doneu una última batuda, i omplim els paperets.



Damunt cada magdalena, posem uns trossets més grossos de xocolata 70%, i al forn, a 170 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador) durant uns 20 minuts, o fins que, en tocar-les, la massa retorni, no quedi enfonsada (és la senyal que estan fetes!).



Veureu que queden fantàstiques...i, a més, són delicioses! Per tant, no sé si podreu fer esperar el temps reglamentari de refredament per tastar-les!


Que vagi de gust!

diumenge, 29 de gener de 2017

TORTELL FARCIT DE CREMA D'AMETLLA I CACAU CASOLANA...AH! I AMB UNA TORNA DELICIOSA!!!

Darrerament estic fent experiments amb la crema de cacau casolana...i la cosa està donant molt bons resultats! La d'avui, amb farina d'ametlla marcona, oli de coco (les excel·lències del qual ja us vaig explicar en aquesta altra entrada) i sucre de coco, ha resultat un farcit espectacular pel tortell que hem devorat per postres en el dinar familiar de diumenge!!! I encara en queda per fer-ne algun entrepà durant la setmana!!! I per cert, si decidiu preparar-lo, ja veureu que, amb les sobralles podeu fer uns croissantets que són una torna de luxe!!!


INGREDIENTS (Per un tortell per 6 persones)
Per la crema d'ametlla i cacau del farcit
150 grams de farina d'ametlla
220 grams d'oli de coco pur
100 grams de sucre de coco
50 grams de cacau pur
1 culleradeta de canyella en pols

Pel tortell
2 plaques rodones de pasta de full
ou batut i sucre blanc per pintar
sucre llustre per empolsinar

Aquests són els nous ingredients que he incorporat a la recepta
i que m'han donat molt bons resultats!!!
PREPARACIÓ
Primer de tot preparem la crema d'ametlla i cacau. Per fer-ho, posem tots els ingredients en el bol de la KA, i batem fins obtenir una crema ben fina.


Com a toc final afegim la canyella, i tornem a remenar fins que quedi ben repartida i integrada.


I ja la teniu a punt!



Com que us en sobrarà, la podeu guardar en un pot i tenir-ne pels entrepans de la setmana.


És l'hora d'estendre una de les plaques rodones de pasta de full, i, amb l'ajuda d'un plat, fer-hi un forat al bell mig.


Col.loquem farcit a la part central de la pasta.


Pinteu amb ou batut els vorals.


I tapeu amb l'altra placa de pasta de full, a la que prèviament haureu fet la mateixa operació del forat central.


Tant a la vora exterior, com a la interior, practique tallets, que serviran per segellar-lo i impedir que el farcit surti.



Pinteu tota la superfície amb ou batut, i ensucreu lleugerament amb sucre blanc.


Enforneu, a 190 graus, en opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador), durant aproximadament 25 minuts. Si el torra massa de la part superior, els darrers minuts de cocció tapeu-lo amb paper d'alumini. Un cop cuit, desenforneu i deixeu refredar completament damunt una reixa.



Just abans de servir, empolsineu generosament amb sucre llustre.


I ja el teniu a punt per ser degustat! O devorat, com ha estat el cas de casa!!!



I, per cert...oblidava la "torna" promesa...Amb els centres desallotjats de les plaques de pasta de full, podeu fer uns minicroissantets, farcits de la crema d'ametlla i cacau...que us proporcionaran, de ben segur, una aclamació unànime de tota la família!





Que vagi de gust!!!