divendres, 19 d’octubre del 2012

PASTISSOS PERSONALITZATS

Aquí us deixo alguns dels pastissos que he fet aquest estiu per la meva família. Ara que estan tan de moda els pastissos de fondant personalitzats, vaig decidir fer-ne una adaptació "a la catalana". Com que el fondant, per recobrir tot un pastís, el trobo molt dolç, i la majoria de la gent se'l deixa, vaig decantar-me per les sares, i fer només els detalls amb fondant. A la meva filla li vaig fer un retrat, estil lliure, i a la meva mare el logo d'un programa de tele que mira sovint. Trobo que em van quedar prou bé tot i la forta calor que feia aquells dies d'agost! Les decoracions les vaig preparar dies abans i així el dia en qüestió només les vaig haver de col·locar. Només dir-vos que és millor posar poc gruix de crema de mantega, perquè si no atipa moltíssim!

Per cert, comentar-vos que tinc alguns problemes per traduir determinades paraules del castellà o de l'anglès. Algunes, per ser molt conegudes en la llengua original, i/o no tenir una traducció exacta a la nostra -com "fondant" o "cupcakes"-, les mantindré en l'idioma original, però amb d'altres intentaré la traducció. Aquí va la primera: quan en algun lloc trobeu allò del "frosting", sapigueu que a Catalunya fa moltíssim anys que ho fem servir. No és res més que la crema de mantega de les sares, això sí, amb colors llampants i gustos variats!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada