dimecres, 19 de desembre del 2012

TORRONS DE PRALINÉ D'AVELLANA, ARRÒS INFLAT I TARONJA CONFITADA


Dilluns vaig anar a fer un curset de torrons al Gironacook de Can Berdala, i va ser espectacular! El cuiner, en Pol Cabanes, ens va explicar unes receptes excepcionals i molt versàtils, que he posat en pràctica ràpidament. Aquí us presento la versió que he fet d'una de les bases de torró de praliné que ens va ensenyar. Jo l'he fet amb praliné d'avellana, arròs inflat i taronja confitada. Els he acabat aquest matí, i ja no queda ni una engruna! No cal que afegeixi que, a casa, els han trobat més que bons!

Ingredients
138 grams de xocolata amb llet
213 de praliné d'avellana
1 gram de sal
un grapat d'arròs inflat
trossets de taronja confitada

Preparació
Es fon la xocolata, i es barreja amb el praliné. S'afegeix la sal i la resta d'ingredients i es col·loca en motlles (jo en vaig comprar uns ahir a Can Berdala molt xulos, que m'han permès aconseguir aquesta forma tan original). Es posa una estona a la nevera, i, màgia, surt això tan espectacular:



Després els he recobert de xocolata negra, i he tirat encenalls de xocolata blanca. La cobertura no ha quedat perfecte, però de gust estaven insuperables!!! Aquest cap de setmana miraré de provar de folrar el motlle amb xocolata prèviament a omplir-lo. A en Pol això li va sortir perfecte...però em sembla que jo necessitaré una mica de pràctica!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada