dissabte, 26 de setembre del 2015

BCN&CAKE 2015 DINS EL DEGUSTA BARCELONA...CRÒNICA DE LA VISITA D'ENGUANY!!!

Enguany el BCN&CAKE s'està celebrant dins el Degusta Barcelona. Malauradament, el nou emplaçament, no ha fet que la fira millors. Ans el contrari. Pocs stands, poc espai, poca innovació. Tret d'alguns detalls brillants, com: una parada amb uns talladors de coure artesanals impressionants, un stand amb caixes per cupcakes, galetes i pastisos, de totes mides, a preus ajustat; els pans creatius d'en Daniel Jordà; la meva mestra, la Victoria de Victoria's Cakes;  i alguns pastissos fruit d'imaginació i creativitats singulars...la resta és força mediocre. Sort que hi havia la Bea Roque, la meva inspiració, per donar una mica de llum a tot plegat.



Aquesta és la paradeta de talladors de coure que em va robar el cor.



I l'expositor em va explicar que si li envies un disseny, el converteix en tallador i te l'envia!!! Em vaig endur la targeta perquè això de poder dissenyar els teus propis talladors, em sembla genial! Pel que fa als stands, em quedo amb el de la xocolata Torras, en Daniel Jordà, Los Tartásicos i el de Victoria's Cake...





Pel que fa alguns pastissos o dolços singulars, dels que vaig poder gaudir...us deixo unes imatges dels que més em van encisar...














Però el millor del Bcn&Cake 2015, com ja us he avançat, la cookietrobada amb la Bea Roque, la culpable que jo tingui aquest bloc!!! Que en aquesta foto va sortir molt seriosa...però és més simpàtica que totes les coses (emprant una expressió molt de casa meva!!!).


I ja en el Barcelona Degusta, ideal de visitar en algun moment del dia que la gana apreti... em va agradar molt la fleca alemanya, la pastisseria marroquina, el Honey Bar de mels Alemany,  la parada dels tomàquets de penjar, els millors per sucar pa, i unes crestes farcides de disseny, que es veu estan molt de moda a la capital!!!







Ah! i menció especial mereix l'expo sobre el malbaratament alimentari...que trobo imprescindible en tota trobada gastronòmica amb cara i ulls!!!


La barra cervesera també feia patxoca...però segurament en va fer més cap al capvespre...quan ve més de gust fer degustacions de graduació!!!


Ara que jo sóc més de sidra, així que em vaig agenciar-ne unes de sueques de gustos, les Kopparberg, que han resultat ser un gran descobriment!!!


Ara que, si m'haig de quedar amb alguna cosa del Barcelona Degusta, és amb la carpa de food trucks (i alguns, com el de nocilla, que hi havia dins el pavelló). Com m'agradaria regentar-ne un!!!!


En fi, haurem d'esperar a l'any que ve per veure si, per fi, aquesta Fira arrenca!!

4 comentaris:

  1. Me l'havia imaginat diferent! Ara que ens has fet cinc cèntims, em sembla que ens esperarem a l'any vinent! L'stand dels talladors de coure ha de ser xulíssim, això sí....i el food truck de Nocilla..Ara que si arriba estar Nutella, potser sí que em planto demà a primera hora, ha, ha...! Un petonet!

    ResponElimina
  2. Doncs jo.....no he anat mai!!! Hauré d'esperar l'any vinent.....
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  3. Bona crònica!! jo coincideixo amb tu, ha estat fluixerta..., em va decebre una mica, potser no vaig endevinar el dia perquè poca gent es veia...i tot una mica pujat de preu...Però bé, sempre es veuen coses noves. Vaig fer el taller amb la Victoria'ss cake i em va agradar força!

    ResponElimina
  4. Que guai ! Dins d'tant art en sucre, ens alegra que t'hagin agradat les nostres galetes . Quina sorpresa veure-les per aquí !

    ResponElimina