diumenge, 18 de novembre del 2012

BRAÇ DE GITANO DE PRÉSSEC


Per si us decidiu a fer allò que us proposava a l'entrada del braç de gitano de nata (fer contenta a la sogra o a la mare el diumenge que ve) us deixo una altra proposta, pel meu gust més lleugera: un braç de gitano de préssec. Heu de seguir les passes com si féssiu el braç de gitano de nata fins a tenir la placa de pa de pessic tallada i posada sobre un paper o superfície flexible. Llavors l'heu de ben untar amb melmelada de préssec i per sobre, posar-hi trossets de préssec en almíbar (ben escorregut prèviament, perquè no desprengui massa suc).
Llavors l'enrotlleu procurant que el farcit no s'escoli cap al tros no enrotllat (com que la melmelada fa de ciment, no és gaire complicat). A aquest tipus de braç jo li dic "tipus tigretón", perquè em recorden aquells pastissets amb tants colorants i conservants que hi havia quan jo era petita (i que a mi, com que no me'n deixaven menjar, m'encantaven). Vull dir que l'interior és un espiral, i el farcit està repartit arreu. Un cop enrotllat, el podeu cobrir de xocolata de cobertura (prèviament desfeta al microones o al bany maria), i engalanar-lo amb algun trosset ben escorregut de préssec i algun altre element decoratiu (jo he fet servir grans de sucre daurats).
El resultat visual és molt satisfactori (tan per fora com per dins), i està per llepar-se els dits!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada