diumenge, 25 de novembre del 2012

GALETES DECORADES ANIMALS I

Aquesta setmana que acaba ha sigut una mica especial perquè em van fer el meu primer encàrrec. Es tractava de fer galetes de ratolins per algú que treballa en un laboratori amb aquest tipus d'animalons. Al principi no estava segura de si me'n sortiria, però vaig començar a buscar idees sobre com podien ser les galetes, vaig adaptar alguns dibuixos que em van semblar interessants, vaig preparar plantilles (perquè no tenia tallardors adequats) i, sense adonar-me, ja estava fent les galetes. La veritat és que van sortir prou divertides, i a la Sílvia -que va ser qui me les va encarregar- també li van agradar, així que em vaig posar força contenta. Però quan la Sílvia m'ha dit que a la destinatària també li van semblar boniques, llavors ja he estat la rebostera més feliç d'aquest món!
Són galetes de llimona, la decoració és de glassa, i els detalls (nas, ornament cua) de fondant.
Gràcies Sílvia per confiar en mi!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada