diumenge, 11 de novembre del 2012

PASTÍS FONDANT PRINCIPIANT

Abans de començar aquest bloc, havia fet cursos de cupcakes i decoració de galetes al Gironacook espai cuina, el taller de cuina de Can Berdala, impartits per la Victoria de Victoria's Cake, i van ser molt profitosos (aquesta setmana en faig un, també al Gironacook, de macarons, del que ja us ensenyaré les pràctiques). Però em quedava pendent un taller de pastissos de fondant. Divendres vaig veure que havien obert una botiga-taller nova a Girona, que es diu "Glopets de Sucre", i vaig passar-m'hi. Resulta que ahir feien un curs d'iniciació a pastissos amb fondant, només a la tarda, i a un preu molt assequible, així que m'hi vaig apuntar!!! En Marc diu que li surto una mica cara...sort que es ben atipa dels fruits de la inversió!
Va ser un curs totalment pràctic, i vaig comprovar que folrar els pastissos de fondant no és gens complicat (si ja has fet servir abans aquest producte). Jo ja portava pensat un disseny, i em va quedar força artístic. El problema és que a alguns de casa el fondant no els agrada gaire, i malgrat van trobar boníssim l'interior, van decidir deixar de banda la decoració. Ben aviat, per algun esdeveniment, en tornaré a provar de fer un altre, de dimensions més grans, com a mi m'agrada!
Espero que a les noies que porten "Glopets de Sucre" els vagi bé perquè són encantadores, i tenen moltíssima traça!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada