dilluns, 4 de febrer del 2013

CUPCAKES DE XOCOLATA BLANCA I FROSTING DE NESQUIK DE MADUIXA

Fa temps vaig veure que l'Alma Obregón, a la seva web, havia penjat una recepta de cupcakes de nesquik de maduixa, que deia es trobava al Lidl i al Dia, i dels que cantava les delícies. Em va recordar quan anem a França i trobem productes de gustos aquí desconeguts. Per això, quan divendres vaig anar al Dia que hi ha prop de casa, i vaig trobar-ne, no vaig dubtar en posar-lo al carret de la compra, i, en arribar a casa, buscar la recordada recepta a la xarxa. L'Alma fa tant la base com el frosting amb el nesquik de maduixa. Jo vaig pensar que era massa, i per això vaig fer la base de xocolata blanca, i el frosting de nesquik de maduixa. El gust és força peculiar, però si ets llaminer, no et deixa indiferent! 



INGREDIENTS (Per uns 12 cupcakes)
Per la base de xocolata blanca
115 grams de mantega (a temperatura ambient)
220 grams de sucre
3 ous
200 grams de farina
2 culleradetes de llevat Royal
120 ml de llet semidesnatada
1 cullerada d'aroma de vainilla
100 grams de gotes de xocolata blanca

Pel frosting (crema de mantega de nesquik de maduixa)
250 grams de mantega (a temperatura ambient)
400 grams de sucre llustre
3 cullerades de nesquik de maduixa
60 ml de llet
1 gota de colorant rosa
pastilles de xocolata blanca per decorar

PREPARACIÓ
Cal batre la mantega amb el sucre, amb un batedor elèctric, fins obtenir una crema. Llavors afegim els ous un a un i continuem batent, més a poc a poc. Quan tot estigui ben integrat, afegim la meitat de la farina (amb el llevat Royal), i la llet (amb l'aroma de vainilla). Finalment afegim l'altra meitat de farina. Cal batre fins a obtenir una massa suau i homogènia. Per ultim, ja a mà, afegim les gotes de xocolata, i omplim el papers (sempre fins aproximadament les 3/4 parts). Penseu que les gotes tenen tendència a baixar al cul, o sigui que mireu que quedin ben barrejades.
Coeu al forn, uns 15-18 minuts, a 170-180 graus.
Mentre es refreden els cupcakes, prepareu el frosting, que en aquest cas és la crema de mantega de nesquik de maduixa. Poseu la mantega, el sucre llustre, el nesquik de maduixa i la llet en un bol, i bateu amb l'accessori tipus globus del batedor. Primer a velocitat baixa (per evitar que a la cuina sembli que hagi nevat), i després, durant uns 5 minuts, a velocitat alta. Quan ja tingueu una crema molt suau, a mà,  hi afegiu el colorant (el nesquik ja dóna un color rosat, així que el colorant és optatiu).
Poseu la crema de mantega en una mànega, amb boca arrissada, i decoreu els cupcakes (jo abans els he untat amb una mica d'aquesta mateixa crema, per què així es vegi tot més igualat). Acabeu la decoració amb una pastilla de xocolata blanca.
Són molt i molt vistosos i ja us he dit que de gust són molt especials!!!





Que vagi de gust!


2 comentaris:

  1. OStres Mònica quina pinta!! Jo també vaig provar de fer-los amb la magdalena també amb Nesquik, però la teva proposta amb xocolata blanca m'ha agradat i ho provare!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El nesquik de maduixa està bé, però vaig trobar que combinar-ho amb les magdalenes amb ensopecs de xocolata blanca, podia quedar bé!!! No em vaig atrevir a comprar el nesquik de plàtan per fer alguna altra prova...però encara no ho descarto!
      Una abraçada Silvia!

      Elimina