diumenge, 13 de juliol del 2014

MOUSSE DE XOCOLATA AMB MADUIXES

Avui érem a Blanes, i quan m'he llevat he decidit que faria unes postres ben enxocolatades... i qué millor que un mousse de xocolata amb maduixes...dolçor i acidesa combinades en el punt just! Aquestes postres tenen diverses avantatges....es preparen en un moment i amb només quatre ingredients, no cal foc -si tens microones-, es poden deixar preparades hores abans de servir, i són espectacularment saboroses, especialment pels xocoaddictes com els de casa...en fi...tot un ventall de punts positius que les converteixen en irresistibles! A veure què us semblen!


INGREDIENTS (per 5 o 6 racions)
200 grams de xocolata negra de cobertura
200 grams de nata muntada
100 grams de sucre

3 ous
unes gotes de llimona
maduixes i coco per acompanyar

PREPARACIÓ
Fonem la xocolata al bany maria o al microones, i reservem.



Batem el sucre i els rovells dels tres ous fins obtenir una crema blanquinosa.



Incorporem la xocolata a la barreja de sucre i rovells d'ou i batem una mica més fins que quedi tot ben integrat.



Muntem la nata.



Afegiu-la, poc a poc, amb un batedor manual, i amb moviments de baix a dalt, a la barreja de rovells, sucre i xocolata.



Munteu les clares d'ou. Amb unes gotes de llimona, us quedarem fermes i brillants.


Incorporeu les clares muntades, seguint les mateixes indicacions que per la nata.


I ja el teniu preparat...


Repartiu en bols i deixeu a la nevera fins al moment de servir.



Escolliu unes maduixes ben bones, com aquestes de Sant Hilari, i talleu-les ben petites.



A l'hora de servir la mousse, disposeu un pilonet de tallets de maduixa al damunt, i coroneu amb un trosset de coco...


...veureu com no tardaran a ficar-hi cullerada!



Que vagi de gust!

6 comentaris:

  1. Oooooh quina pinta! M'he perdut una pila de les teves receptes, ho sento :( no he estat gaire per la blogsfera (ni tansols pel meu propi blog) i ara veig que m'he perdut un munt de coses delicioses. Vaig a repassar ara mateix!
    Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també estic molt desconnectada...a veure si aquesta setmana em poso al dia! Petonarros!

      Elimina
  2. Quina delícia!!! Qui pogués tastar unes postres teves!!!! Petons,
    Olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Olga...però a casa teva jo crec que també van "ben servits" de coses dolces i salades! Petonarros!

      Elimina
  3. Què bona aquesta mousse, Mònica, unes postres que serien molt benvingudes a casa nostra! Petons.

    ResponElimina