dissabte, 30 de juliol del 2016

PRÉSSECS AMB MEL I MATÓ...UNES POSTRES RAPIDÍSSIMES, BONÍSSIMES I MOLT ESTIUENQUES!

Tinc mooolta calor, moltíssima, i si li sumem que aquesta setmana passada vaig estar molt constipada, i el virus que em va atacar em va deixar un pèl més cansada del normal, tenim una estranya combinació que m'està mantenint estranyament allunyada del forn! Suposo que un dia d'aquests no me'n podré estar i tornaré a enfornar, però, de moment, compenso als de casa amb postres ben refrescants com aquesta!!!! Si teniu uns bons préssecs, no deixeu de preparar-les!



INGREDIENTS (per a 4 racions)
2 préssecs grossos
4 matonets
mel i nous pecanes

PREPARACIÓ
Triem uns préssecs ben grossos, dolços i deliciosos.


Els peleu i, amb molt de compte, els talleu per la meitat i els hi traieu el pinyol i buideu un xiquet per dins.


Col.loqueu les meitats en els recipients en els que els volgueu servir.


Ompliu les meitats de préssec amb mató, primer amb una cullera i després amb l'ajuda d'una cullera de gelat.


Decoreu amb nous pecanes i regueu generosament amb mel, com més gustosa millor!


Per acabar, i com que al final les postres tenen força aparença de gelat, hi he afegit una galeta d'aquelles tan típiques, que vaig comprar l'altre dia, en diversos colors, amb finalitats decoratives!


Que vagi de gust!

4 comentaris:

  1. Hola Mónica, me encantan los postres con frutas y este tiene muy buena pinta y sencillo, ahora el horno no apetece mucho.
    Besoss

    ResponElimina
  2. Quin goig!! Ràpid, bo i fresquet...ideal per aquest temps!!!
    Clara

    ResponElimina
  3. Mònica....Joan Salvador va estar igual! Molt constipat i amb febre! Cuida't molt!
    Com et vaig dir l'altre dia....ets #lareinadelespostres !
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina