Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris PUMPKIN CHEESECAKE BROWNIES. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris PUMPKIN CHEESECAKE BROWNIES. Mostrar tots els missatges

dijous, 13 de novembre de 2014

PUMPKIN CHEESECAKE BROWNIES AMB CERVESA NEGRA

L'Alma Obregón va publicar la setmana passada una recepta de brownies de cervesa negra. Va explicar que la recepta l'havia tret d'una web comercial anglosaxona, i jo, xafardera que xafardera, m'hi vaig passar. Resulta que la recepta original era amb carbassa!!! Carbassa: l'ingredient estrella a la meva cuina les darreres setmanes...així que vaig decidir posar-la en pràctica...Van quedar uns brownies moooolt originals i deliciosos...i, a més, rapidíssims de preparar! Ja veureu!


INGREDIENTS
Per la capa de xocolata
120 grams de mantega
125 ml de cervesa negra
140 grams de gotes de xocolata negra
125 grams de farina
50 grams de cacau en pols
180 grams de sucre "muscovat"
2 ous
un pessic de sal

Per la capa de carbassa
1 tassa de puré de carbassa
225 grams de formatge crema tipus philadelphia
1 rovell d'ou
60 grams de sucre blanc
1 culleradeta de canyella

PREPARACIÓ
Batem els ous i el sucre "muscovat"...que amb la xocolata és ideal (aquest el vam portar de Portugal, on és molt més fàcil trobar productes anglesos de rebosteria).


Hi afegim la farina, el cacau i la sal, prèviament tamissades, i incorporem un xic amb un batedor manual i moviments suaus.



Per altre costat, i a foc baix, desfem la xocolata i la mantega amb la cervesa negra, sense que arribi a bullir.



Afegim la mantega i la xoco fosa, molt a poc a poc, a la massa, mentre continuem batent amb el batedor manual.


Us ha de quedar una massa d'aquesta textura.


Aboqueu aquesta massa en una safata de forn, de parets altes, ruixada d'spray antiadherent.


Ara anem per la capa de carbassa. Posem en el bol del batedor elèctric el formatge, el puré de carbassa, el rovell d'ou, el sucre i la canyella, i batem fins obtenir una mescla homogènia. Queda força líquida.



Aboquem aquesta massa damunt de la de xocolata.


Amb una forquilla, remenem una mica per tal d'obtenir dibuixos de xocolata a la superfície.


Enforneu, a 180 graus, opció rebosteria (dalt, baix i ventilador), durant uns 35 minuts. Sabreu que està cuit quan el veieu pres, i en punxar-lo, l'estri surti net. Llavors desenforneu, deixeu refredar...


...i talleu a porcions petites a l'hora de servir!!!


Són uns brownies molt originals a la vista, i saborosos....


...i acompanyats d'una mica de crema o nata...deliciosos!!!


Que vagi de gust!!!