dijous, 27 de desembre del 2012

PASTÍS ANIVERSARI ESTELADA

L'altre dia va ser l'aniversari del meu home, en Marc, que va néixer el mateix dia que el nen Jesús -no veieu les conyes que li arribem a fer per aquesta coincidència bíblica-, i vaig decidir sorprendre'l amb un pastís més vistós que gustós. El dins, pa de pessic farcit de melmelada de taronja dolça -res de l'altre món-, però en l'exterior vaig posar-hi tota la meva creativitat. Com que en Marc és, si és possible, encara més independentista que jo, vaig fer-li un "pastís estelada". El fondant, a casa, no els agrada gaire, així que vaig  recobrir el pa de pessic amb els famosos i americaníssims "candy melts", en aquest cas, grocs i blaus. Les quatre barres i l'estrella sí que les vaig acabar fent de fondant. La cobertura d'un pastís amb candy melt, si us haig de ser sincera, queda una mica massa dura i densa, i com que no té el gust de la xocolata, pot resultar un pèl empalagosa, però com que el que es tractava era d'aconseguir un impacte visual, crec que vaig assolir sobradament l'objectiu! Jutgeu vosaltres mateixos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada