diumenge, 5 de maig del 2013

LES NOSTRES POSTRES D'ASSUMPTA MIRALPEIX

L'Assumpta Miralpeix és una de les grans cuineres i professores de cuina de casa nostra! Els seus llibres han servit per aprendre a cuinar i a gaudir de la cuina a molta gent, entre la que em trobo. Per això que avui he tingut una gran alegria quan els de casa m'han regalat un superllibre d'ella que no coneixia: Les nostres postres. És un llibre genial, amb moltes versions de postres clàssics, i d'altres més innovadors! Des de la coca de llardons, als financers de xocolata, passant per brownies i desenes de pastissos i pastes...en aquest llibre pots trobar una mica de tot en materia dolça! I, a més, té un disseny interior molt modern, i unes fotografies genials! Total, que he estat més que contenta...i se m'ha tornat a girar feina si vull provar totes les receptes que m'han agradat!!! Aquí us deixo una foto de la princesa petita de casa, fent d'hostessa per l'ocasió, ensenyant-vos el llibre del què us parlo!


7 comentaris:

  1. Tenen bona pinta (el llibre i la princeseta). A veure quines coses ensucrades ens faràs i jo les versiono. Tracte fet?

    ResponElimina
  2. Jo també el tinc Mònica i està molt bé! Les receptes són de les que al fer-les a casa, el resultat s'assembla a la foto ;)

    A gaudir-lo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Qué bé Dolors!!! Estic desitjant posar-les en pràctica!! Una abraçada!

      Elimina
  3. No el coneixia el llibre! I a la princesa d'oïdes! Ella deu ser la dels ous de pasqua de xocolata oi! Preciosa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta és la petita Núria, després d'ella n'hi ha dues més! I tens tota la raó, amb aquesta vam fer els ous de Pasqua a altes hores de la nit!

      Elimina