dilluns, 30 de setembre del 2013

HA ARRIBAT EL PAQUET DE SUÏSSA!!!

Aquest estiu vaig participar en un concurs que va organitzar la Dolors, des de Suïssa, i a través del seu bloc "Hi ha bruixes a la cuina" (http://bruixesalacuina.blogspot.com.es/); un bloc fantàstic (i aquí l'adjectiu del que m'acusen abuso és més que merescut) on podreu aprendre moltes receptes internacionals. El concurs es deia "L'art a la cuina", i es tractava de preparar un plat, dolç o salat, inspirat en una joia preciosa, un anell de la casa Niu (https://www.facebook.com/niu.joies). Jo vaig preparar un niu de cacau i cervesa amb perla gelada de fruites del bosc (http://galetesimescosesdolces.blogspot.com.es/2013/08/niu-de-cervesa-i-cacau-amb-perla-gelada.html) i, sorpresa de les grans, vaig guanyar!!! Em va fer tanta il·lusió!!!

Aquestes són les postres que vaig presentar a concurs
Doncs bé, fa uns dies la Dolors em va dir que ja m'havia enviat el paquet des de Suïssa, que es on viu, amb el premi que vaig guanyar, i que, en principi, era un llibre de cuina suïssa i l'anell en la que s'inspiraven les meves postres. Això ha fet que, les darreres jornades hagi multiplicat exponencialment els meus camins a la bústia de casa, per veure si hi havia cap avís de correus....i, per fi....aquest migdia....l'he trobat. Així que, sense esperar demà, he anat amb la meva filla petita a l'oficina on es recullen els paquets a Girona i on, després de quasi una hora de pacient cua, m'han lliurat el meu! Tenia tantes ganes d'arribar a casa i obrir-lo....

Així és com me l'ha lliurat a Correus....
 Així doncs, només entrar per la porta de ca nostra, ens hem reunit tots al voltant de la taula del menjador, i hem fet els honors...I quina sorpresa més meravellosa: la capsa no només hi havia l'anell i el llibre esperat, sinó un munt de detalls dolços que ens han deixat bocabadats!


Caramels, papers xulíssims per enfornar magdalenes i l'ingredient secret per preparar un pa d'espècies nadalenc! Dolors: m'ha encantat tot i m'has fet molt i molt feliç!!!


Pel que fa als dos regals estrella, aquí us deixo un primer pla del fantàstic anell de Niu, que em va perfecte, i una instantània ja col·locat en una de les manetes de les sempre disposades models que corren per casa, i que més d'una vegada el voldran lluir...!



Així com unes imatges del llibre que ja he fullejat per sobre, i del que segur extrauré un piló de noves, originals i internacionals receptes! Us adverteixo que les fotos no són gaire bones perquè estava tan nerviosa que em tremolava tot...



Només em queda dir: Dolors, moltíssimes gràcies, tant per organitzar el concurs com per ser tant amable i atenta amb la humil guanyadora!!!

7 comentaris:

  1. Moltes felicitats, quins regals més xulos!

    ResponElimina
  2. De res! DE RES!!! Contenta que t'hagi fet contenta i gaudeix del premi que ben merescut és!! :) I el sobre d'espècies... així que arribi Nadal ens hi posarem ;D
    Un petonàs

    ResponElimina
  3. Genial!! Quina golafreria, i quin anell més xulo!!

    ResponElimina
  4. Enhorabona!!!! Un premi ben merescut!

    ResponElimina