dimarts, 18 de febrer del 2014

QUICHE A LA ITALIANA

A casa meva la cuina italiana té una presència important...pasta i pizza són dos dels sopars més exitosos i sol·licitats! Per això sempre intento noves varietats, bases i farcits!!! Així és com neix aquesta recepta barreja de quiche (que a casa també causa furor) i pizza! És molt ràpida de preparar, però el seu sabor us tindrà encisats durant mooolt de temps! Sorpreneu a la família amb aquest plat fusió tan deliciós! Per cert, com que és un sopar molt complet, i perquè no, per prendre amb parella (encara que en Marc i jo el vam compartir amb la resta de la nostra família nombrosa), he decidit atorgar-li també la condició de romàntic i així participar amb ell al Mossegades d'aquest mes, dedicat a aquesta temàtica!!!


INGREDIENTS (per un motlle de 24 cm aprox)
Una placa de pasta brisa
250 grams de formatge quark
3 ous
una tasseta de llet sencera
sal i pebre
150 grams de pernil serrà tallat a trossets petitíssims
12 boles de mozzarella
orenga

El formatge quark és un formatge fresc, cremós i àcid (tipus iogurt), ideal per fer quiches!


PREPARACIÓ
En el bol del batedor elèctric, barregem els ous i el formatge quark.


I afegim la tasseta de llet.


Mireu quina tasseta de mesura més xula que vaig fer servir! En Marc hi pren el cafè cada dia!


Ho salpebrem...


...i ho batem fins que tots els ingredients estiguin ben integrats! 


Ja a mà, hi incorporem el pernil.



Mentre preparem el farcit, haurem mig cuit la placa de pasta brisa, en un motlle rodó prèviament ruixat amb spray antiadherent.


Omplim la pasta amb el farcit.


I, finalment, repartim pel damunt les boles de mozzarella.



Enfornem, a 180 graus, opció rebosteria (dalt, baix i ventilador) durant uns 25 minuts...


....i, voilà!!! Ja teniu una quiche a la italiana preparada per servir a taula!


Oi que queda bonica!!!


Només queda empolsinar-la al gust amb orenga, i cap a taula!


Ja veureu com us en demanaran un tall rera l'altre!


Per cert, com us he dit, catalogo aquesta quiche de sopar romàntic, i amb ella participo al Mossegades d'aquest mes! A veure si hi ha sort!


Que vagi de gust!

32 comentaris:

  1. Ostres Mònica, la teva imaginació no para! (i el teu forn tampoc, je je). Aquesta quiche ha d'estar boníssima. Me l'apunto!
    Una abraçada,

    ResponElimina
  2. Ets la reina de les quiches! I és que et queden fantàstiques Mònica! Que bona!!

    Molts petons!

    ResponElimina
  3. Que buena Mónica, me encanta como te ha quedado, esta la pruebo.
    Suerte en el concurso.
    Besos
    Cocinando con Montse

    ResponElimina
  4. ohhh, Monica quina quiche mes i mes bona

    ResponElimina
  5. Uhmmm, que rica tiene que estar. Habrá que probarla. Bss.

    ResponElimina
  6. Que buena para una tarde de fiesta en buena compañía.Besossss

    ResponElimina
  7. Mónica !!!aquesta quiché si que fa venir gana!!!

    ResponElimina
  8. Pedazo de quiche-pizza Mònica! El que no sé jo és si la compartiria o acabaria menjant-me-la tota jo sol, jajaja!!
    Una molt bona idea, i tant!

    Sort al mossegades d'aquest mes, petons!

    P.D.: On has comprat la tassa mesuradora? m'encanta!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi que és xula Víctor. En realitat és un vaset de porcellana pel cafè, però també el pots fer servir de motlle! Són una monada. Jo els vaig comprar a Can Berdala a Girona! Petons!

      Elimina
  9. It looks super duper yummy , full of cheese
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ResponElimina
  10. Bona fusió, aquesta pizza quiche. M'agrada la tasseta, una manera optimista de començar el dia. A veure si en trobo per aquí. Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest got, amb una parella, va ser un dels regals del cumple d'en Marc d'aquest any! Petons!

      Elimina
  11. M'encanta com fusiones cuina francesa i italiana! Un bon invent!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta això de barrejar cultures també a la cuina! Petons!

      Elimina
  12. T'ha quedat una versió boníssima! Jo tambe tinc una quiche per publicar jejejj que bones estan! petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Són un dels meus plats preferits! I té tantes versions possibles! Petons!

      Elimina
  13. Quina quiche tan bona!!! I m'agrada moltíssim la tasseta jeje
    Petons

    ResponElimina
  14. La quiche... un sopar romàntic perfecte!!! I la tasseta m'encanta!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  15. Hola Mònica, et torno la visita! Aquesta quiche m'ha robat el cor, a d'estar molt bona. T'ha quedat amb un aspecte fabulós, com ens temptes, eh???

    Una abraçada.

    *Pilar*

    ResponElimina
  16. A casa també ens serviria com a sopar romàntic! m'encanten les quiches, i aquesta versió fusió ha d'estar per repetir! un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. En realitat, tan serveix per un sopar romàntic com per un sopar familiar, com per una trobada d'amics...en fi...per quasi tot! Petons!

      Elimina