dimarts, 8 d’abril del 2014

CAKE POPS DE TARONJA

Porto uns dies una mica esbojarrats amunt i avall...Només avui he agafat tres aves diferents per voltar mitja Catalunya...i demà a les vuit del matí...altre cop cap a la capital...En fi, que espero, demà a la tarda, tenir una bona estona per posar-me al dia de totes les novetats dels meus estimats blocs, als que només he pogut fer una ullada ràpida...a veure si la segona part de la setmana dóna per posar en pràctica el munt d'idees que sempre m'acaben suggerint totes les vostres propostes!!! En fi, mentrestant, i com que el que es promet és deute, us deixo la recepta dels cake pops de taronja de la que us vaig parlar ahir!!! Van quedar deliciosos i molt vistosos, i us ben asseguro que si teniu canalla al voltant, triomfareu!


INGREDIENTS (per uns 20-22 cake pops)
400 grams de melindros o magdalenes o trossets de pa de pessic
140 grams de buttercream de taronja
una bossa de candy melts de color taronja
sprinkles de colors

PREPARACIÓ
Primer de tot dir-vos que la buttercream la vaig preparar amb 250 grams de mantega a temperatura ambient,
375 grams de sucre llustre, 2 o 3 cullerades de llet i una cullerada de pasta de taronja...tot ben batut, durant uns cinc o sis minuts, amb l'accessori globus del batedor, fins obtenir una crema ben suau. La pasta de taronja hi dóna tan gust com color. Però d'aquesta barreja només en vaig fer servir 140 graus, i vaig congelar la resta per decorar uns cupcakes qualsevol dia d'aquests! Dit, això, comencem amb l'explicació gràfica... Primer de tot, esmicolem les magdalenes o el pa de pessic, o els melindros...Jo, concretament, vaig emprar unes magdalenes i uns melindros.



Afegiu la buttercream de taronja (mireu quin color més bonic), i remeneu bé, amb l'ajuda d'una espàtula primer, i després d'una forquilla, per obtenir una massa homogènia i ben humida.



Aneu-ne agafant porcions.


Amb les mans, doneu-li forma arrodonida a les porcions.


Si teniu unes tisores d'aquestes (especials per cake pops), podreu acabar de donar-los una forma ben perfecta!



Disposeu-les totes en un plat i poseu-les a refrigerar uns 15 minuts.


Agafeu uns quants candy melts i els foneu al microones.




Suqueu els palets en aquesta mica de candy melts, els claveu a les boles, i torneu a posar a refrigerar una horeta més.



Un cop ben fredes les boles, desfeu la resta dels candy melts al microones (si us queda un líquid massa espès, podeu afegir una mica de Crisco -mantega vegetal- o d'oli de girasol), i prepareu els sprinkles amb els que volgueu decorar els cake pops de taronja.


Suqueu els cake pops en els candy melts, i espolseu suament, picant amb el pal en el recipient del candy melts, per eliminar l'excés.


Abans que s'assegui la cobertura, empolsineu amb els sprinkles escollits. Deixeu acabar d'assecar a temperatura ambient, una estona més, fins que la coberta estigui ben dura.


Llavors, disposeu damunt un suport (per exemple punxats en un porex folrat de paper), i decoreu el palet amb una banderola ben alegre feta de washi tape. Oi que així queden ben bonics???




Doncs a més de bonics són també molt bons!!! Que vagi de gust!

8 comentaris:

  1. Ei! Que bons! Jo en vaig fer l'altre dia amb xocolata negra i vaig disfrutar molt, no ho havia provat mai i vaig veure que és una recepta d'aprofitament genial! Aquests teus de taronja ja són d'altre nivell!!! Molt vistosos, Mònica! La decoració t'ha quedat genial.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo mai llenço cap trosset de pa de pessic...li dóno un altre destí ben dolç! PEtons!

      Elimina
  2. Què xulos t'han quedat Mònica! Encara els tinc pendents, i mira que tinc ganes de fer-los! A veure si m'hi poso i em queden tan bé com a tu!

    Petons!

    ResponElimina
  3. Ets una artista de les postres!! t'han quedat uns cake pops súper xulos i molt divertits, a més de boníssims, que no ho dubto pas!! un petó!

    ResponElimina
  4. Ohh m'encanta lo vistosos que t'han quedat! I m'impressiona amb lo atrafegada que vas d'on treus tant temps per fer tantes receptes!! Felicitats jejeje petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Suposo que, pel que t'apassiona, treus temps de sota les pedres! Una abraçada!

      Elimina