divendres, 24 d’octubre del 2014

SMOOTHIE DE PINYA I TARONJA SANGUINA

Ja sabeu com m'agrada anar a mercats, supermercats i botigues de queviures...jo en comptes de mirar aparadors de roba, en miro d'aliments!!! En aquest món hi ha gustos per tot!!! Així que l'altre dia, quan vaig anar a un Aldi nou que han obert prop de casa, no vaig parar fins a trobar algun ingredient novedós amb el que preparar quelcom pels de casa...Els productes escollits van ser una botella de suc refrigerat de taronja sanguina, i un paquet de pinya congelada (segons sembla just després de ser collida), ideal per fer smoothies. I com que tenia aquests béns de Déu a la nevera, avui, que encara que sigui tardor avançada, a migdia encara fa molta calor, els he emprat per fer un smoothie per postres...que ha entrat d'allò més bé...i, sense adonar-nos, hem consumit un munt de vitamines!!!
Dir-vos només que la taronja sanguina és del grup de les taronges dolces, encara que té un sabor un xic agredolç, i que tenen com a característica principal el seu color vermellós, degut al seu alt contingut en antocianines (un tipus de pigment, de fet, un colorant natural)...i que a mi, que les vaig tastar per primera vegada, a Eslovènia, en un viatge que vam fer amb en Marc fa moooolts anys, m'encanten!!!


INGREDIENTS (per tres smoothies)
300 grams de trossos de pinya congelats
1/2 litres de suc de taronja sanguina
2 cullerades generoses de iogurt

Aquest és el suc de taronja sanguina que he fet servir...

...i aquí teniu la pinya congelada, que a partir d'ara no faltarà
a la meva nevera...per si de cas!!!

PREPARACIÓ
Posem la pinya congelada en el got del batedor de peu (en reservem tres tallets per decorar els gots).


Hi afegim el suc de taronja sanguina.


I, per últim, el iogurt.


Batem a velocitat mitjana durant un parell de minuts, i ja tindrem l'smoothie preparat!!!


Només cal que el serviu en gots alts, decorats amb trossets de pinya i palletes de colors ben vistoses!!!



Que vagi de gust!

1 comentari:

  1. Que apetecible, pues por Toledo hay un calor insoportable y me gusta mucho tu receta huuuu.Bss

    ResponElimina