dimarts, 10 de març del 2015

GALETES DE CIVADA I COCO AMB ENTREBANCS DE XOCOLATA

Després d'unes vacances per anar a practicar un xic l'esport preferit de tota la meva família -l'esquí-, a un dels indrets més màgics de Catalunya -la Vall de Núria-, tornem a la feina, i a la meva dèria rebostera...Penseu que vinc amb les piles carregades i això, si tinc davant un forn, farina, ous, sucre i mantega, pot ser una "locura" com dèia la meva àvia...En fi, que per començar, aquest matí, abans de les 6:00, ja estava enfornant aquestes galetes, perquè una de les peques les regalés a una amiga...De galetes de civada ja en tinc algunes de publicades (galetes de civada amb xocolata i panses, galetes de  civada i mel i galetes de nabiu amb glacejat de taronja), i totes són molt i molt bones, i gens pesants...però aquestes, a més, es fan en un moment, i són una versió molt més lleugera de les típiques cookies americanes! A veure què us semblen!



INGREDIENTS (per unes 20-25 galetes, depèn de la mida)
100 gram de flocs de civada
50 grams de farina de blat
50 gram de sucre blanc
1/2 culleradeta de llevat químic tipus Royal
un pessiguet de sal
1 culleradeta de pasta de vainilla Bourbon
1 ou
3 cullerades de coco ratllat
100 grams de gotes de xocolata

Aquests són el flocs de civada que he fet servir...m'encanta
la seva nomenclatura castellana de "avena en hojuelas"....

PREPARACIÓ
En el bol de la KA col.loquem els flocs de civada, la farina, el sucre, la sal i el llevat.


Afegim la pasta de vainilla bourbon...


l'ou...


i la mantega fosa i el coco ratllat.


Barregem bé amb l'accessori pala, i quan tinguem una massa homogènia (encara que força enganxosa), i afegim les gotes de xocolata.


Remenem una mica mé fins que quedin ben repartides.


Llavors dividim la massa en petites porcions, en fem boletes i després les aplanem una mica. Anem col.locant en una safata folrada de paper d'enfornar.


Enfornem a 180 grau, opció rebosteria (dalt, baix i ventilador), durant uns 12-14 minuts, o fins que estiguin ben dauradetes...


Ja veureu qué cruixents i delicioses!!!!


I ben embossades, i amb un llaç ben bonic, són un dolç i irresistible present!


Que vagi de gust!

7 comentaris:

  1. Ohhhh aquestes galetes sí que m'agraden!! A vegades aquestes galetes de cereals queden molt seques però aquestes es veuen ben bones. Les haurem de fer un dia d'aquests :)
    Una abraçada i espero que les vacances fossin ben aprofitades!

    ResponElimina
  2. Que ricas amiga como te quedaron, en casa nos gustan mucho a la merienda y si te descuidas también a la cena jajaja.Bsss guapa

    ResponElimina
  3. Gracies un cop més!!!! Tenen una pinta genial!!!!!!

    ResponElimina
  4. Xiqueta.....ets una màquina de rebosteria!!! Enfornar a les 6 del matí.....mareeeeee!!!
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina
  5. Quan et llegeixo em dono compte de que estic perdent una mica del català... el que té no practicar-lo més que durant les vacances.
    M'encanten aquestes galetes tenen una pinta molt bona.
    petons

    ResponElimina
  6. Doncs són un detall per regalar fantàstic! I a sobre, més sanes que les que porten només farina de blat i prou, oi?
    Marta

    ResponElimina
  7. Quina és la mesura de mantega? Gràcies

    ResponElimina