dissabte, 6 de juny del 2015

SMOOTHIE DE MÓRES, MANGO EN ALMÍVAR I PRÉSSECS D'ALACANT

La combinació d'avui, segons la Laura, la millor amiga de la Zewde, ma filla gran, i provadora oficial dels meus smoothies, és de les millors que he fet!!! La veritat és que jo també l'he provat, i m'ha semblat hipermegarefrescant, i de sabor molt original! I amb aquest "caloret" que ens visita aquests dies...us asseguro que és un refrigeri líquid que s'agraeix molt!!! I mireu quina model més guapa que he tingut per les fotos de l'entrada!!!


INGREDIENTS (Per 4 smoothies)
Una tarrina de móres
4-5 préssecs d'Alacant
1/2 llauna de mango en almívar, amb el suc corresponent
5 o 6 glaçons
1 iogurt desnatat

PREPARACIÓ
Rentem bé les móres, pelem i trossegem els préssecs, i ho col.loquem tot en el got del batedor elèctric de peu (el de tipus americà).




Hi afegim el mango trossejat, i el seu almívar. els glaçons  i el iogurt.



Batem a velocitat alta durant uns 2 o 3 minuts...


....i servim ràpidament!


Ja veureu quina cosa més bona!!! Que vagi de gust!

3 comentaris:

  1. L'smoothie boníssim segur...però la model està per un 10!!!!
    Aquí també en fa moooooolta moltíssima de calor :-(
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  2. Amb aquesta modelet tan guapa vendries un got de glaçons a uns esquimals, ha, ha!!...Aquest smoothie ha d'estar deliciós, però et pots creure que gairebé no faig servir mai mango a casa? Amb aquesta recepta ja tinc l'excusa per provar-lo a casa! Un petonet!

    ResponElimina
  3. Això sí que m'agrada moooooooooolt!!! :)
    petons

    ResponElimina