dimarts, 25 d’abril del 2017

FIDEUS D'ARRÒS FREGITS AMB PEBRE VERMELL DE LA VERA!

Fa un temps, rondant per la xarxa  (no hi ha manera de recordar exactament on), vaig descobrir un aperitiu senzillíssim de fer, que fusiona la cuina asiàtica i la més mediterrània, que va tenir un èxit aclaparador a casa, i que, en conseqüència, ha esdevingut fixe en determinades taules! Es tracta dels fideus d'arròs fregits condimentats amb pebre vermell de la Vera! Són un aperitiu igual d'addictiu que les patates xips...i aquesta vegada, aprofitant que em vaig agenciar uns pebres d'allò més interessants, no podia deixar de preparar-los!!!


INGREDIENTS
Fideus xinesos d'arròs (rice noodles)
oli de girasol
pebre de la Vera picant

La qualitat dels fideus és important, a mi aquesta
 marca m'agrada molt!

I els pebres vermells dels que us parlava són aquesta,
de la Vera, en versió picant, dolça o agredolça, que vaig comprar
a la darrera fira de l'embotit d'Olot!
PREPARACIÓ
Obrim el paquet i separem una mica els fideus (perquè venen molt amuntegats!).


Posem oli de girasol en un caçó, i quan estigui ben calent, hi introduim els fideus.


Ja veureu que, si l'oli està a la temperatura adequada, els fideus es fan a l'instant! S'inflen i blanquegen en un tres i no res!


Llavors només cal escórrer-los, deixar-los uns segons damunt un paper absorvent, i passar a un recipient on condimentarem amb el pebre vermell de la Vera, dels millors que hi ha, en aquest cas del picant, que som molt valents!!!


I ja ho teniu a punt de servir, i no parar de menjar!!!


Que vagi de gust!


1 comentari:

  1. mmmmm, ho haurem de tastar, a casa som molt fans del pebre vermell de la Vera, per alguna cosa el meu pare és fill d'allí
    😍😍😍
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina