diumenge, 11 de març del 2018

COULANTS....O LA PERDICIÓ FETA PASTISSET!

Aquesta recepta l'havia d'haver penjar la setmana passada...però em va faltar el de sempre: temps...O sigui que aquesta tarda que coincideixen un munt de circumstàncies (tinc un moment, ordinador i les fotos a punt), aprofito i l'escric...És una recepta en majúscules, de les de guardar sota clau...i que us farà quedar com a reis de la cuina en qualsevol ocasió!


INGREDIENTS
250 grams de mantega
185 grams de sucre llustre
6 ous
140 grams de farina
6 grams de cacau
un pessic de canyella
un pessiguet de sal
275 grams de xocolata negra

PREPARACIÓ
Batem el sucre i la mantega (que haurà d'estar a temperatura ambient).


Llavors hi anem afegint els ous un a un.



Tot seguit, hi incorporem la farina, el cacau, la canyella i la sal, prèviament tamisat.


I, per acabat, la xocolata negra que haurem desfet prèviament amb l'ajuda del microones.


Us ha de quedar una massa més o menys així!


Amb ella ompliu motlles petits, tipus flameres o pastisset, que haureu d'haver engreixat i enfarinat.


I enforneu a 180 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador), només 8-9 minuts. Jo els vaig deixar 10-11 i pel meu gust estaven un pel massa cuits.


I ja només us queda desemmotllar, decorar o acompanyar amb el que volgueu (jo vaig fer servir una mica de taronja confitada) i servir...Ja veureu quin plaer!!!



Que vagi de gust!

1 comentari:

  1. I quan fas coulant en fas uns quants de mes, els congeles i quan tens "mono" de xocolata directe del congelador al forn!
    A casa funcionem així i sempre tenim postres a punt.

    PTNTS
    Glòria

    ResponElimina