diumenge, 21 d’octubre del 2018

BUNYOLS DE CARBASSA SENZILLS!

De bunyols de carbassa, típics de València, ja en tenia uns penjats al blog (podeu veure la recepta clickant aquí). Però l'altre dia vaig trobar una nova recepta, amb només 3 ingredients, que ha resultat ser un descobriment! La veritat és que tenir un pot amb puré de carbassa torrada a la nevera, és un reclam constant per posar-se a cuinar! 


INGREDIENTS (per uns 30 bunyols)
500 grams de puré de carbassa torrada
250 grams de farina de blat
35 grams de llevat fresc
4 o 5 cullerades d'aigua
sucre per arrebossar

PREPARACIÓ
Posem en un bol 500 grams de puré de carbassa torrada (com vaig explicar ahir, jo les torro al forn, senceres, i després les pelo i els hi trec les llavors i de la polpa en faig un puré que tinc com a base de moltes receptes dolces i salades).


Desfem el llevat fresc amb la miqueta d'aigua.



Aboquem el llevat dissolt i la farina a la massa i remenem.





Normalment es posa la meitat de farina que de puré. Ha de quedar una textura més o menys així. Si veieu que us queda massa líquid, perquè el puré era molt aigualit, afegiu una mica més de farina.


Tapeu i deixeu llevar en un lloc càlid fins que dobli el volum.


Un cop llevat, en fem boletes amb l'ajuda de dues culleres, i les fregim en abundant oli de girasol.




Quan estiguin daurats per tots dos costats, els traieu del foc i els deixeu escórrer sobre paper de cuina.


I abans que es refredin del tot, ensucreu bé.



Que vagi de gust!

2 comentaris:

  1. A mi em tornen boja!! I de fet diuen que la recepta original, és la que porta pocs ingredients!! ;)
    Petons i bona setmana Mònica!

    ResponElimina
  2. Aquesta cau! Jo la poso en pots i al bany maria la carabassa torrada, així sempre en tinc algun pot a punt al rebost!

    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina