divendres, 2 de desembre del 2016

XOCOLATA BLANCA AMB GERDS!!! AQUESTA BEGUDA FA PASSAR EL FRED I REVISCOLA A L'INSTANT!

Estic pioca...tinc mal de coll, mal de cap i no paro de mocar-me...En arribar de la feina m'he posat al llit, cosa moooolt estranya en mi. He aprofitat per escriure correus, fer operacions bancàries online i buscar receptes interessants. Com que de menjar -també cosa molt rara en mi- no em venia de gust res, he buscat receptes de begudes calentes, i n'he trobat una, en una web que es diu "Mi cocina ràpida", que m'ha entusiasmat!!! Tant que, momentàniament he reviscolat, m'he aixecat i l'he preparat...La veritat és que en acabar estava tan cansada que només he tingut esma de tastar-ne un xarrup i m'he tornat a posar al llit! Però la Dinke, que n'ha estat la catadora oficial, ha dit que era boníssima! La Tisge, a part de fer de model...ha menjat sobretot nata...fins i tot directament de la mànega, perquè n'és una fanàtica!!! A veure què us sembla! Per mi, ideal per època de fred i pluges!!!


INGREDIENTS (per dues tasses grosses)
200 grams de gerds
1 cullerada de sucre moreno
100 grams de xocolata blanca
1/2 culleradeta de pasta de vainilla bourbon
2 tasses i 1/2 mitjanes de llet
nata muntada per decorar

PREPARACIÓ
Rentem i assequem bé els gerds.


En reservem un parell per decorar i barregem la resta amb el sucre moreno i els deixem macerar una estoneta (uns 15 minuts).


Tot seguit triturem bé els gerds i reservem.


Posem la llet al foc.


Afegim la pasta de vainilla bourbon.


I la xocolata blanca.



Quan la xocolata comenci a desfer-se, afegim el puré de gerds, passant-lo prèviament per un colador.


Barregem bé i, quan estigui a punt d'arrencar el bull, retirem del foc.


Muntem la nata per decorar.


Posem la beguda dins el recipient escollit per servir....


...i amb l'ajuda d'una mànega, acabem d'omplir amb la nata.


I ja només queda coronar amb el gerd reservat, i col.locar-hi una canyeta ben cuqui!!! I a gaudir-ne!!!



Que vagi de gust!

2 comentaris: