Ja us he dit moltes vegades que per a mi, anar a un supermercat o a una botiga de queviures, es sempre una expedició per trobar algun producte o ingredient nou! M'encanta anar-hi! La part positiva és que sempre m'emporto a casa alguna cosa innovadora...la negativa és que perdo tan de temps embadalida en els formatges, els caramels, els fruits secs...etc... que la resta de la compra la faig a corre-cuita, i sempre acabo oblidant alguna cosa de les que necessitaven a casa....Llàstima que els flocs, les flors comestibles o les xocolates, no substitueixin els desodorants, xampús i sabons de rentar la roba...per esmentar alguns dels productes que sovint em fugen de la meva llista mental, i que haig de sortir corrents a comprar a la botiga del pare d'en Sudipt, un amic de ma filla petita, que és d'aquelles que obren fins quasi mitja nit! Tot això us ho explico perquè l'altre dia, en la meva visita setmanal al supermercat, vaig trobar un preparat de farina, per fer uns panets de formatge, que no havia vist mai... i cap al carro s'ha dit! Després de fer-la servir, em sap greu no haver-ne comprat més, perquè ha donat un resultat deliciós...demà hi tornaré per veure si encara en tenen existències! A veure què us semblen!
INGREDIENTS (per uns 10 panets)
Un paquet de preparat de farina per fer pa de formatge
2 ous
120 ml d'aigua
100 grams de formatge ratllat (jo n'he barrejat dos mitges bosses que tenia a la nevera)
un ou per pintar els panets
![]() |
| Aquest és el preparat de farina estrella d'aquesta recepta! |
PREPARACIÓ
En el bol del batedor elèctric col·loquem el preparat de farina.
Hi afegim l'aigua i els ous...
...i el formatge ratllat. Jo en tenia dos mitges bosses (una de ratllat i l'altra en pols) i les he barrejat.
Amb l'accessori pala, barregem bé fins obtenir una massa ben homogènia (i que no enganxi massa).
Després dividim la massa en porcions, i en fem boles.
Les col·loquem damunt una safata de forn, folrada de paper.
I els pintem amb ou.
Enfornem a 180 graus, opció rebosteria, durant uns 20 minuts, i...mmmmm...ja els tindreu preparats. I ja veureu quin oloreta que fan mentre es couren! Jo tenia a tots els de casa salivant, esperant que s'acabessin de coure!
Queden molt esponjosos, i amb un gustet a formatge ben intens! Al final, a casa hem fet curt, i algun membre del clan s'ha quedat amb ganes de més!
Que vagi de gust!






















