divendres, 2 d’agost del 2013

POPTAILS DE MADUIXES AL CAVA

Els poptails estan de moda!!! Són la manera més estiuenca de degustar un cocktail! Mireu si tenen tirada que, darrerament, fins i tot n'ha publicat algun llibre de receptes! I ahir, malgrat que jo no sóc de massa beure, vull dir alcohol, vaig preparar-ne uns per prendre després de sopar, a la fresca. Us aviso que, en Marc, que és igual com jo -beu molt poquet i en comptades ocasions-, em va dir que se m'havia anat la ma amb el marc de cava però jo els vaig trobar al punt!!! En fi, que això de la quantitat d'alcohol que volgueu en cada combinat és a gust del consumidor. El que tinc clar és que a en Marc, la pròxima vegada, li faré amb most!! Ja veureu que són molt recomanables si voleu sorprendre a algun convidat, abans o després de sopar, per exemple!!!


INGREDIENTS
suc de taronja
maduixes tallades petites
marc de cava
sucre llustre
(no poso mesures perquè això si que depèn del gust del consumidor, si ho voleu més o menys dolç o més o menys "carregat").

PREPARACIÓ
Exprimiu el suc d'unes quantes taronges. Malgrat l'epoca de l'any jo me'n vaig agenciar unes de molt sucoses (això si, una mica cares!!!).


Afegiu-hi la quantitat de marc de cava que desitgeu.



Una mica de sucre llustre....


 I barregeu amb ímpetu per tal que quedi tot ben integrat!


Ara arriba el moment d'omplir motlles. Jo vaig fer servir aquests, que són molt senzillets, però que són d'una mida molt adequada i tenen una forma original.


Per això tallem les maduixes en trossets ben petits.


I els repartiu entre els motlles.


Tot seguit, acabeu d'omplir-los amb la barreja de suc de taronja, sucre i marc de cava.



Llavors només queda tapar i posar al congelador unes quantes hores!


I ja teniu un polo-cocktail, és a dir, un poptail, preparat per degustar!



Que vagi de gust!!!

19 comentaris:

  1. No hi ha res que no puguis fer! Com diuen... Eres un hacha!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Au va... si això és més senzill impossible! Això si, el resultat és prou bo i bonic!

      Elimina
  2. Jajajaja Mònica!! Quin glamour!!! És la primera vegada que sento a parlar dels Poptail i tampoc sabia que estan de moda (a Suïssa això encara no ha arribat) però ahir se'm va acudir gelar un "Cuba Libre" i un Mojito... simplement per veure com podia ser el resultat :D No tenia ni idea que fos un invent tan poc invent i tan "in"! jajajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs el de mojito el tinc pendent de preparar!!! Dolors, no he oblidat la recepta de cakepops, és que ma germana és de vacances i la té a casa!!!

      Elimina
  3. Que rico y refrescante hija y muy natural.Besos

    ResponElimina
  4. Mònica, no sé d'on treus el temps per publicar cada dia!! Jo ho faig un cop a la setmana i em falta temps, jajaja!
    No havia sentit a parlar mai dels poptails... Tenen una pinta genial, i tan refrescants!
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja m'agradaria ja publicar cada dia, però me'n salto forces...vaig fent quan puc...tinc un munt de receptes al cap, però em falten hores per preparar-les!!! Una abraçada!

      Elimina
  5. Ostres Mònica, no pares!. Cada dia ens sorprens amb alguna cosa nova...
    Jo tampoc havia sentit parlar dels poptails, però ho trobo una gran idea. Caldrà provar-ho a veure si ens ajuden a treure'ns aquesta calor de sobre...
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. Amazing idea ;) Very beautiful!

    News on www.gabusiek.blogspot.com

    ResponElimina
  7. Bbbbrrrrrr, jo vaig agafar-ne una de grossa fa molts anys amb cava i tot el que tingui a veure amb aquest tipus d'alcohol (cava i marc de cava) els tinc a km de vista i olor, però he d'admetre que té bona pinta, tu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El pots provar de fer amb qualsevol altre líquid (alcohòlic o no)...potser un San Francisco-tail també estaria molt bé!

      Elimina
  8. uns polos ideals per després d'un bon soparet a la fresca!!!! mltes gràcies per participar Petonets

    ResponElimina