diumenge, 26 de març del 2017

MAGDALENES DE CREMA DE "MARRONS DE L'ARDÈCHE" I XOCOLATA, AMB SUCRE DE COCO!!!! UNA GRAN COMBINACIÓ!

Fa molts dies que no publicava res, masses dies...la feina i les obligacions extralaborals m'han fet anar una mica més de bòlit que de costum, i la meva dèria blocaire rebostera ha sigut la damnificada. Perquè cuinar i enfornar si que ho he fet...però el tema fotos i entrades requereix més temps i dedicació...i ha quedat en un segon pla...Però un dia d'aquesta setmana, abans d'anar a dormir, vaig deixar preparada una massa, feta amb un petit tresor que vaig portar aquest Nadal de França, un potet de "crème de marrons de l'Ardèche", i a les 6 del matí ja tenia el forn a tota màquina, traient magdalenes a tort i a dret. Són molt fàcils de preparar, i porten un munt d'ingredients deliciosos i saludables, com la "crema" de la que us he parlat (de "marron glacés" i castanyes), el sucre de coco -que ha entrat amb força a la meva cuina- i la infalible xocolata negra 70 %....En fi...que no podreu estar-vos de preparar-les! Per cert...que sapigueu que a casa comença època de magdalenes...perquè ahir em vaig comprar el llibre "Magdalenas" de Webos Fritos, i aquesta tarda mateix el penso estrenar!!!

INGREDIENTS (per unes 30 magdalenes mitjanes)
4 ous grossos
350 grams de sucre de coco
60 ml de nata líquida
60 ml de llet
380 ml d'oli de girasol
420 de farina de blat
1 culleradeta de canyella
1 sobre de llevat químic tipus Royal
1 potet petit de Crème de Marrons de l'Ardèche
1 tassa de gotes de xocolata
trossets de xocolata negra 70% per decorar

PREPARACIÓ
Posem a batre, a velocitat alta, el sucre i els ous, fins que dupliquin el seu volum.



Sense deixar de batre, encara que a una velocitat mitjana, incorporem l'oli de girasol, la llet i la nata, rajolí a rajolí, molt a poc a poc.



Ara és el moment de la crema de marrons de l'Ardèche, que no podeu deixar de comprar si aneu per França. Us deixo les fotos d'exterior, composició i interior, perquè la tingueu ben fitxada!





Us ha de quedar una massa líquida i fosqueta.


Arriba el torn d'afegir farina, canyella i llevat, prèviament tamisades.



Veureu que la massa agafa consistència.


I per acabar, les gotes de xocolata, com més negra millor!


Tapem la massa amb paper film, i deixem reposar a la nevera mínim dues hores (jo vaig deixar-la tota la nit, i encara millor!).


Passat el temps de repòs, li doneu una última batuda, i omplim els paperets.



Damunt cada magdalena, posem uns trossets més grossos de xocolata 70%, i al forn, a 170 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador) durant uns 20 minuts, o fins que, en tocar-les, la massa retorni, no quedi enfonsada (és la senyal que estan fetes!).



Veureu que queden fantàstiques...i, a més, són delicioses! Per tant, no sé si podreu fer esperar el temps reglamentari de refredament per tastar-les!


Que vagi de gust!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada