dimecres, 1 de gener del 2020

PÚDING DE PANDORO

El pandoro és un dolç originari de Verona que, juntament amb el panettone, es un dels dolços nadalencs més típics d'Itàlia. .Jo aquest any me'n vaig agenciar un de molt gros a la botiga sarda del meu barri (Frongia emocions de Sardenya), que va resultar deliciós...Però amb un trosset que vaig aconseguir salvar, vaig fer aquest púding que, a més de molt nadalenc, va resultar ser una gran descoberta! Quin gust més especial que té!


INGREDIENTS (per dos motlles rectangulars)
un tros de pandoro
1 litre de llet
8 ous
4 o 5 cullerades de sucre blanc
una mica de caramel líquid
cireres confitades per decorar

PREPARACIÓ
En primer lloc ruixeu una mica els motlles escollits amb spray antiadherent, i repartiu una mica de caramel líquid pel cul dels mateixos.



Tot seguit, agafeu el tros de pandoro i esmicoleu-lo.



El pas següent és batre la llet juntament amb el ous i el sucre.



Una vegada tot integrat, hi aboquem el pandoro esmicolat, barregem bé, i deixem uns minuts per tal que quedi ben xop.



Repartim aquesta massa entre els dos motlles i enfornem, al bany maria, a 170 graus, opció rebosteria -escalfor a baix, a dalt i ventilador-, durant uns 50 minuts, o fins que veieu que estan ben "quallats".


Un cop trets del forn, deixar refredar completament abans de desemmotllar, decorar i servir!




Que vagi de gust!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada