dimarts, 26 de novembre del 2019

BOMBONS DE MÚSIC NADALENCS

Aquesta tarda tenia una reunió, i havia promès endolcir-la una mica, així que he preparat aquests bombons de músic, amb un toc nadalenc, perquè ja estic fent proves dolces de cares a Festes! Han agradat prou! 


INGREDIENTS (per uns 50 bombons)
500 grams de xocolata de cobertura 70%
grana variada (jo he fet servir nous, festucs, avellanes i panses)
sprinkles nadalencs

PREPARACIÓ
Fonem la xocolata (jo tinc un bany maria elèctric que va molt i molt bé). A dreta llei, un cop fosa l'hauríeu de temperar, però en el meu cas, com que són peces petites, que van cobertes amb els fruits secs, i he emprat una molt bona xocolata de cobertura (la Simón Coll 70%), m'he saltat aquest pas i el resultat no s'ha ressentit.


Escolliu i prepareu la grana que voldreu emprar per fer els bombons. En el meu cas panses, nous, avellanes torrades i festucs pelats.


També trieu els sprinkles nadalencs amb els que volgueu donar el toc festiu. Jo he optat per aquests bastonets que vaig comprar a la botiga online Maria Lunarillos.


Ja només us queda, disposar cullerades de xocolata damunt un paper de forn, i repartir per sobre la grana abans que es solidifiqui.


Per acabar doneu el toc nadalenc amb els sprinkles.


I un cop solidificats, si els presenteu en una safata bonica, teniu una dolçaina digna d'una taula "imperial"!



Que vagi de gust!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada