dimecres, 24 de juny del 2020

CROQUE MONSIEUR

Per sopar, a l'estiu, venen de gust sopars ràpids, que es puguin menjar a l'aire lliure sense gaire complicació...i les croques monsieur compleixen tots aquests requisits!


INGREDIENTS
Pa anglès
Formatges variats (jo he fet servir gouda, havarti i cheddar)
Pernil dolç
Beixamel (us explico en el pas a pas com la faig)
Formatge ratllat
I uns bocinets de mantega

PREPARACIÓ
Untem dues llesques de pa anglès amb beixamel per cada croque que vulgueu preparar.


La beixamel és molt fàcil de preparar. Jo la faig posant al foc 50 grams de mantega en un caçó. Quan està desfeta hi afegeixo una culleradeta de ceba sofregida (jo la compro feta), i dues cullerades generoses de farina. Quan la farina està torrada, dos gots de llet sencera, sal, pebre i nou moscada i a remenar. Quan espesseeix, està llesta. Una altra opció és comprar-la feta, però jo les trobo molt farinoses totes.


Damunt la meitat de llesques hi col.loquem un trosset de cada formatge (gouda, havarti i cheddar) i un tros d'un bon pernil dolç, i tapem amb l'altra meitat untada amb beixamel.




Per damunt tornem a untar, generosament, amb beixamel, i cobrim amb formatge ratllat, el que més ens agradi (el meu també barreja de formatges).



Només queda afegir un petit trosset de mantega al damunt perquè daurin més, i cap al forn, a 180 graus, amb escalfor a baix i a dalt fins que estiguin al punt...No és massa estona...uns 10 minuts.



Això si, us aviso, quan els tastin només amb un per persona potser no en teniu prou!!!


Que vagi de gust!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada