Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris PASTÍS DE FORMATGE SALAT. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris PASTÍS DE FORMATGE SALAT. Mostrar tots els missatges

diumenge, 21 de juliol de 2019

CHEESECAKE SALAT...UNA RECEPTA QUE NO PODEU DEIXAR DE PREPARAR!

La vaig veure a instagram i me'n vaig enamorar...aquesta recepta és un gran descobriment! Fàcil, molt vistosa i extremadament gustosa...No deixeu de preparar-la per qualsevol esdeveniment estiuenc que tingueu!


INGREDIENTS
Mig pot de galetes salades
3 nous de mantega
2 ous
75 grams de formatge ratllat
160 grams de formatge crema
sal i pebre
salsa de tomàquet i pebrots del piquillo (o melmelada de tomàquet, o de pebrot)

PREPARACIÓ
Trinxem les galetes salades.




Amb aquest nanotallador és d'allò més senzill!



Fonem la mantega, i la incorporem a les galetes.




Barregeu bé i disposeu al cul del motlle escollit (de 18 cm), apretant bé per compactar la capa.


Reserveu una estona a la nevera.


Mentrestant, barregeu bé el formatge crema, el formatge ratllat, els ous, la sal i el pebre.



Aboqueu damunt la capa de galeta, i enforneu, a 160 graus (opció rebosteria: escalfor a baix, a dalt i ventilador), durant uns 20-25 minuts.


Un cop cuit (veureu que ho està quan el farcit estigui quallat), desenforneu i deixeu refredar.


Abans de servir, repartiu pel damunt la salsa. En aquest cas, una de tomàquet i pebrot del piquillo, però també podria fer-ho amb melmelada de pebrot o de tomàquet.


I llestos! Canela fina!


Que vagi de gust!